S počtom vyše 3,95 milióna zásahov na sociálnej sieti, z čoho bola opäť väčšina na Instagrame, si líder rebríčka Emefka pohoršil oproti minulému mesiacu o päť percent. Napriek tomu si však udržal výrazný náskok.

Aj ostatné priečky v prvej päťke ostali bez zmeny. Druhé miesto znovu patrilo portálu Interez s 1,68 milióna interakciami a tretie Daybyme, ktoré ich minulý mesiac evidovalo 1,67 milióna.

Mierny pokles zaznamenalo aj Odzadu.sk, ktoré však naďalej ostalo na priečke číslo 4. Počet interakcií narástol televízii Markíza ako jedinej v prvej päťke, ich počet bol vyšší ako 1,07 milióna. Oproti augustu si tak polepšila o 24 percent.

Zmeny v poradí sa udiali v druhej polovici top desiatky. Televízia Joj zaznamenala vyše 600-tisíc interakcií a skončila ako šiesta, čím si polepšila o dve miesta. Pre porovnanie, ešte v júli obsadila 16. priečku.

Sociálne siete v septembri: Ktorým slovenským médiám a postom sa darilo najviac

Zdroj: Storyclash

Medzi najúspešnejších desať portálov na sociálnych sieťach sa vrátili 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa