Emefka síce oproti júlu klesla, no naďalej si s odstupom drží vedenie s takmer s 4,2 milióna interakcií. Ako zvyčajne väčšina z nich pochádza z Instagramu.

Na rovnakej sociálnej sieti sú silné aj dvojka a trojka rebríčka – Interez s 1,9 milióna interakcií a Daybyme, ktoré ich nazbieralo 1,75 milióna.

Z vrchnej desiatky v auguste vypadli Slovník súčasných slov a Šport.sk, naopak vrátili sa Aktuality.sk – na deviate miesto – a TV Joj.

Aktuality sú najvyššie spomedzi klasických spravodajských portálov. Joj patrí ôsma priečka, z televízii bola vyššie – na piatom mieste Markíza. Joj je však v top desiatke najväčším skokanom oproti predošlému mesiacu – narástla o 63 percent a posunula sa o osem miest.

Sociálne siete v auguste: Ktorým slovenským médiám a postom sa darilo najviac

Zdroj: Storyclash

Všetky najpopulárnejšie posty mesiaca patrili Emefke, ktorá boduje na Instagrame s obrázkovými kolážami. Najviac „páči sa mi to“ mala narážka na vzťah Rytmusa s Jasminou Alagič po rozchode rapera s Darou Rolins.

Medzi článkami mal najviac interakcií príspevok z portálu Najmama.sk s nadpisom Dnešné mamy akoby strácali zdravý rozum. Na samotnom webe dosiahol vyše 26-tisíc zdieľaní. Druhé miesto patrilo aktualite o úmrtí herca Stana Dančiaka na portáli TVnoviny.sk.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Paťova obľúbená 👌 #emefka #igerssk #instaslovak #instaslovakia #insta_svk #instaczech #slovakia #slovak#czech #slovensko #igerscz #igersczech #igersczechrepublic #czechgirl #czechboy #cze #slovakgirl #slovakiagirl #slovakiangirl #slovakian #slovakboy #slovenkadna

Príspevok, ktorý zdieľa EMEFKA SK/CZ (@emefka_official),

Aj medzi videami mala navrch Emefka so zostrihom „storiek“. Príspevok zaznamenal vyše 12-tisíc interakcií. V statusoch najviac ľudí zapojilo Rádio Expres, ktoré sa ich pýtalo, ktorý film milovali tak, že ho videli niekoľkokrát. Otázka mala vyše 1 200 reakcií.

Dáta analyzujúce interakcie slovenských médií na sociálnych sieťach pochádzajú od spoločnosti Storyclash, ktorá sleduje státisíce stránok po celom svete s cieľom odhaľovať virálne materiály, v nadstavbovej aplikácii aj v reálnom čase, čo má mediálnym domom pomôcť pri každodennej práci s obsahom. V rebríčku, ktorý zverejňuje Storyclash, je aktuálne voľne dostupných prvých 30 médií (ďalšie poradie odomyká registrácia na webe).

Do interakcií sa radí všetka aktivita používateľov na danej stránke (aj akcie na weboch a social plug-inoch) vrátane reakcií pri platených postoch. Investícia do kampaní tak môže výsledky ovplyvňovať.

Poznámka: Rebríček Storyclash od novembra 2017 zahŕňa popri Facebooku a Twitteri aj interakciu z Instagramu a YouTubu. Zároveň sa už popri článkoch a videách zarátavajú aj obrázky, GIF-y a statusy.