Mediálny portál Mediálne.sk už pri svojom reštarte v septembri 2024 obsadil prvé miesto v rebríčku slovenských webov zaradených v kategórii Marketing a médiá. A pozíciu lídra si v oficiálnom meraní návštevnosti IABmonitor udržal každý jeden mesiac. V novembri dokonca dosiahol absolútne rekordy v návštevnosti, čím prekonal nielen svoje vlastné čísla, ale aj všetky štatistiky návštevnosti mediálnych webov na Slovensku za posledné štyri roky.

Pozíciu najnavštevovanejšieho mediálneho portálu na Slovensku si Mediálne.sk potrdil aj v decembri s návštevnosťou 370-tisíc unikátnych používateľov (RU – Real Users) v domácom a zahraničnom publiku. V rámci domáceho publika ich bolo takmer 357-tisíc. Decembrové čísla sú nadštandardné aj v ďalších kategóriách. Počet návštev (Visits) bol viac ako 557-tisíc a počet zobrazení stránky (Views) prekročil hranicu 900-tisíc.

Jednoznačný líder vo svojej kategórii

Mediálne.sk si udržal výrazný náskok v kategórii Marketing a médiá, kam patrí spolu s portálmi Stratégie.sk, Mediaklik.sk a Omédiách.com. Druhý najnavštevovanejší portál Mediaklik.sk si pripísal návštevnosť 162-tisíc unikátnych používateľov, Stratégie.sk zaznamenali necelých 94-tisíc a Omédiách.com uzavrelo december s 9-tisícovou návštevnosťou.

Aj v počte návštev (Visits) a zobrazení stránky (Views) malo Mediálne.sk výrazný náskok. Kým konkurenčné weby dosiahli počty návštev (Visits) v rozmedzí 20- až 225-tisíc, Mediálne.sk si pripísalo viac ako 557-tisíc návštev. V počte zobrazení (Views) je rozdiel ešte väčší. Mediálne.sk si pripísalo viac ako 900-tisíc zobrazení, kým konkurenčné portály sa hýbali v rozmedzí 37- až 363-tisíc.

Úspešný jesenný reštart

Mediálne.sk je jednotkou na trhu v rámci mediálnych webov od svojho reštartu v septembri tohto roka, keď si pripísal 368-tisíc unikátnych používateľov (RU), čo predstavovalo extrémny nárast voči predchádzajúcim mesiacom. Vysoko nadštandardné čísla dosiahol aj v prípade počtu návštev (Visits), ktorý bol takmer 521-tisíc, a tiež v počte zobrazení stránky (Views), ktorý v septembri prekročil 828-tisíc.

Pozíciu lídra si obhájil aj v októbri napriek poklesu návštevnosti. Vv novembri dosiahol absolútny rekord v návštevnosti, keď prekonal nielen svoje vlastné čísla, ale aj všetky štatistiky medzi mediálnymi webmi na Slovensku za posledné štyri roky. Podľa oficiálnych údajov z IABmonitoru navštívilo Mediálne.sk takmer 556-tisíc unikátnych používateľov (Real Users) v domácom aj zahraničnom publiku, pričom v rámci domáceho publika ich bolo viac ako 534-tisíc. Novembrové čísla prekonali rekordy aj v ďalších kategóriách. Počet návštev (Visits) pokoril hranicu jedného milióna a počet zobrazení stránky (Views) sa vyšplhal na takmer 1,58 milióna, čo je pre web zameraný na mediálne a marketingové témy nevídaný výkon.

V roku 2024 bolo na webe Mediálne.sk najčítanejších týchto 10 článkov:

  1. Kovačič vyrobil Markíze problém: Natvrdo potvrdil informáciu, o ktorej televízia zaryto mlčí
  2. STVR stopla Pečie celé Slovensko: V nedeľu novú časť nečakajte. Toto je náhradný program
  3. Markíza potvrdila definitívny koniec dlhoročného seriálu. Prekvapuje, čím ho nahradí
  4. Kontroverzné meno je späť: Markíza robí všetko preto, aby si zničila reputáciu, hovorí odborník
  5. Tvrdá rana pre Jojku: Slováci odignorovali špičkový seriál. Viac divákov mala aj Smotánka
  6. Smutná správa: Markíza potvrdila dátum konca dlhoročného seriálu. Je to skôr, ako si myslíte
  7. Koniec po 22 rokoch. Kľúčový moderátor spravodajstva odchádza z TA3
  8. Ako rýchlo zažiaril, tak aj rýchlo zhasol: Ďalší jojkársky seriál vo veľkom opúšťajú diváci
  9. Najväčší seriálový prepadák roka: Toto bola pre Jojku zdrvujúca potupa
  10. STVR poriadne zaškrípala zubami: Nečakala, že jej takto uškodí práve Jojka

Mediálne.sk si svojich čitateľov získava aktuálnymi správami z mediálneho prostredia, najnovšími informáciami o seriáloch a filmoch v televíziách, streamovacích službách či kinách, analýzami, rozhovormi či recenziami. Okrem toho pokrýva aj mediálne kauzy a prináša tak unikátny pohľad na dianie v mediálnom svete.

Portál Mediálne.sk patrí do portfólia mediálneho domu News and Media Holding (NMH).