M. Žákovská ako Chief Digital Publishing Officer bude v Ringieri zodpovedná za digitálne projekty, videostratégiu, ako aj obsahovú stratégiu a výkon portálov Šport.sk, Diva.sk, Živé.sk, Najmama.sk a Noizz.sk. Video dostala na starosti vlani po odchode Alexandra Móžiho.
Vo vydavateľstva bude mať N. Žákovská zároveň na starosti aj online produktový vývoj portálov Čas.sk, Časpreženy.sk, Eva.sk, AutoBild.sk, Život.sk.
Zodpovednosť za technickú časť vývoja online produktov a tím webdeveloperov, ktoré tiež zastrešoval Milan Konečný, prejde do kompetencií Daniela Harceka, súčasného Chief Technology Officer (CTO) Ringieru.
„Naše vydavateľstvo sa chce plne sústrediť na online a digitálne prostredie. Sme jednotkou
slovenského internetu a túto pozíciu plánujeme neustále posilňovať. Monika Žákovská výborne odštartovala náš projekt Noizz.sk a už niekoľkokrát dokázala, že sa vyzná v online prostredí. Aj preto som sa rozhodol zveriť jej túto výzvu,“ povedal k voľbe generálny riaditeľ vydavateľstva Milan Dubec.
„Daniel Harcek úspešne riadi technologickú stratégiu, vrátane podpory tímov webových vývojárov v Žiline. Preto išlo o jasnú voľbu pri prechode kompetencií od Milana Konečného,“ doplnil.
M. Konečný sa v januári presunul do firmy United Classifieds, ktorú Ringier väčšinovo vlastní a zvyšný podiel patrí skupine Penta. United Classifieds sa zameriava na predaj priestoru na inzertných weboch.
Skôr ohlásenou personálnou zmenou v Ringieri je aj výmena na poste šéfa online reklamy – od februára ho zastreší Michal Maruška namiesto Michala Žatkuliaka.