Od februára post po M. Žatkuliakovi preberie Michal Maruška, informuje vydavateľstvo.

Nový šéf online reklamy pôsobil v Ringieri doteraz ako riaditeľ oddelenia pre automatizovaný nákup inzercie. Predtým v rokoch 2007 – 2016 bol manažérom pre kľúčových klientov.

M. Žatkuliak podľa Ringieru odchádza z vlastnej vôle s ambíciou venovať sa novým kariérnym príležitostiam. Pôvodne bol riaditeľom predaja vo firme Azet.sk, do ktorej Ringier vstúpil a napokon sa s ňou zlúčil.

V roku 2004 zakladal M. Žatkuliak športový portál Šport.sk, momentálna začlenený pod Aktuality.sk.

Ringier transformoval obchodné oddelenie v roku 2016, keď ho pretvoril na takzvaný Media Impact s cieľom lepšie obsluhovať klientov a pomáhať im aj s kreatívnou zložkou kampaní. Media Impact zameraný na predaj inzercie na všetkých platformách viedol M. Žatkuliak, samostatným manažérom pre printovú reklamu je v Ringieri Roman Fülöp.

M. Žatkuliak zároveň ako zástupca Ringieru pôsobí v IAB Slovakia, kde je predsedom Správnej rady.