Multimediálny formát stories pre krátke ,,príbehy" už začne využívať aj americká spoločnosť Pinterest, ktorá prevádzkuje rovnomennú sociálnu sieť pre zdieľanie obrázkov. Firma sa snaží držať krok s ostatnými veľkými mediálnymi gigantami. Novinka je však ešte len v testovacom režime pre obmedzený počet užívateľov. S informáciou prichádza portál Mediaguru.
,,Priebežne skúšame ponúkať tvorcom nové spôsoby, ako osloviť publikum hľadajúce inšpiráciu a nápady na vyskúšanie," informuje Pinterest. Tzv. pinstories však budú iné, ako sú užívatelia zvyknutí pri konkurenčných platformách. Obsah sa totiž po 24 hodinách nestratí.
Turecko na základe nového zákona zakázalo reklamu na Twitteri
Ďalšou zmenou, ktorou sa Pinterest snaží udržať krok s konkurenciou, je personalizácia reklám. Inzerentom sa naskytla možnosť automaticky si vygenerovať stovky rôznych variánt reklamy podľa cieľových skupín. ,,Jednotlivé verzie reklám sa odvíjajú z nahraných katalógov či produktových kanálov, kam možno automaticky importovať údaje o cene, dostupnosti a podobne. Niektoré časti reklamných pinov sa budú dynamicky zobrazovať s rôznymi elementami. Ide práve napríklad o informácie o cene, popisky či fotografie tovaru, ktorý sa zobrazia len vopred vybranému publiku," povedal pre SocialMediaToday hovorca Pinterestu.