Testy sú nuda? Nie ak ste Volvo

Epickú roznožku od Van Damma ste videli celkom určite. Išlo však len o jedno zo šiestich videí pre neuveriteľne epickú kampaň Volvo Trucks. Videá, ako aj kampaň celkovo sú jeden z absolútnych víťazov Cannes Lions a držiteľ Grand Prix v Cyber. Pozrite si celú sériu na YouTube.

Návrat Ayrtona Senna do F1

Víťaz dvoch Zlatých Levov v kategórii Cyber a veľmi silný zvukovo – vizuálny prokjekt. Píše sa rok 1989 a Ayrton Senna vybojuje v kvalifikácii pole position. V samotnom závode takmer získava v monoposte Honda-McLaren titul majstra sveta, je však nepochopiteľne disvalifikovaný. Za jeho úspechmi však stojí celý tím – a projekt Internavi zo zvukového záznamu monopostu vizuálne reprodukuje Sennovo (takmer) víťazné ťaženie. A silu inžinierov Hondy.

Megaobrovská kampaň, na ktorú máme na megaobrovský spot, na ktorý nemáme

Znie vám to povedomo? Možno to poznáte: klient má budget na malý balónik, predstavuje si, že dostane teplovzdušný balón a v skutočnosti chce vzducholoď, čo zatieni aj Zeppelin. Epické kampane majú svojho ďalšieho zástupcu - čo tak spraviť fake kampaň na to, čo všetko by ste spravili, keby...? Newcastle Brown Ale nakrútil supermegaobrovské reklamné teasery k tomu, aký fantastický spot pre SuperBowl by natočili, keby... keby na to mali prachy. Zapojili do toho celebrity, ktoré v talkshow naštvane rozprávali o (ne)účasti vo finálnom spote, webstránku ifwemadeit.com, niekoľko šialených videí a striebro bolo je svete.

Kennedy & Oswald

Webstránka kennedyandoswald.com vznikla ako interaktívne promo na rovnomenný dokument od National Geographic a vyhrala rovno štyri Strieborné Levy. Je to moderný, vizuálne krásny a pritom informáciami nabitý web.

Zázrak lietania

Krásna ukážka prieniku moderného riešenia v klasickom médiu, akým je OOH. Chlapec presnie vie, kedy preletí okolo neho lietadlo British Airways a dokonca aj určí jeho smerovanie. Rovnako ako predchádzajúca práca, aj táto vyhrala na festivale reklamy v Cannes Zlatého Leva v Cyber a ja len dodávam – úplnym právom!


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.

Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk

Päť digitálnych kampaní, ktoré vám vyrazia dych

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)