Brazília u vás v smartfóne!
Aplikácie, ktoré si viete preklikať cez polčas pridajú futbalovým majstrovstvám tú správnu geek atmosféru. Najlepšie tri sú jednoznačne ESPN FC Soccer & World Cup, FIFA '14 a FIFA official. Odporúčam obzvlášť FIFA ’14, kde si “to” celé zahráte na tablete či smartfóne úplne po svojom, bez ohľadu na oficiálne výsledky a ešte aj zadarmo! Ak sú vám však tri málo, ďalšie prezradí Mashable. Viva la Brasil!
Instagram ako nástroj na predaj? Nemožné?
Vogue si myslí opak a podľa toho sa aj správa – na svojom profile s viac ako dvomi miliónmi followers uplatnňuje stratégiu, založenú na nákupnom affliate systéme LIKEtoKNOW:IT (viď video). O čo ide? Kto pridá Like na akúkoľvek Vogue fotografiu na Instagrame, dostane e-mail s popisom kde a za koľko sa dá tento konkrétny model kúpiť a okrem toho pridá niekoľko módnych typov, čo by ste rovnako nemali prehliadnúť. Ak cez tento e-mail nakúpite, Vogue vďaka affiliate z toho dostáva províziu. Koľko nákupných maniačiek podľahne? ;)
iOS8 a Mac OS X Yosemite
Nový operačný systém Yosemite potvrdil, že Apple to s flat designom myslí mimoradne vážne a úprimne – tá nová grafika vyzerá super! Okrem kozmetických úprav a nových funkcii pre Mail, Messages, Safari a iCloud Drive (a.k.a. integrácia iCloud priamo do OS ako kedysi predstavil Dropbox) však najviac zaujme úplné nový programovací jazyk Swift, ktorý umožní developerom doteraz nevídané veci – napríklad aj prístup do Notification Centre. Toto vyzerá byť pre Mac veľká revolúcia. Naopak, najväčšia revolúcia v iOS od iOS už bola (iOS7), takže teraz ide skôr o menšie vylepšenia a doťahovanie prepojenia medzi desktopmi, tabletmi iPad a iPhonmi. Najkrajšie a najpodrobnejšie info sa pochopiteľne servíruje na Apple.com, podrobný článok na TREND.sk.
Je Amazon nový Apple?
Pripravuje sa niečo veľké – 18. júna by mal Amazon predstaviť svojho prvého zástupcu medzi smartfónmi Fire Phone. Očakávania sú veľké, avšak známeho je málo a dokonca ani meno nie je potvrdené. Obrazovka by mala mať 4,7 palca, teda toľko ako pri špekulovanom iPhone 6 alebo každom druhom Androide. Čo by však mohlo byť oveľa zaujímavejšie, je 3D menu, ktoré by malo reagovať na naklápanie zmenou v rozhraní. Video teasuje niečo nevídané a neslýchané a z pohybov rúk ide pravedepodobne o rekacie práve na 3D menu. Bude to nová revolúcia? A kto by tvrdil pred predstavením opak o svojom produkte?
Jeden fest a dve konferencie
Ide leto, no nie len hudobnými festivalmi živ je človek – účasť troch zástupcov ADMA na odbornej TREND Marketing Summit konferencii bude určite plusom. No naozaj nezabúdame ani na mladé talenty – chystáme sa už druhýkrát prednášať aj na čoraz populárnejší festival animovanej tvorby Fest Anča. Tento ročník bude opäť stáť za to! Od nich je aj to fešácke video.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.
Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)