Slovenský mediálny portál Mediálne.sk zažil historický moment. V novembri dosiahol absolútne rekordy v návštevnosti, čím prekonal nielen svoje vlastné čísla, ale aj všetky štatistiky medzi mediálnymi webmi na Slovensku za posledné štyri roky.
Top weby v novembri: Pluska predbehla Sme, TA3 dobehla STVR, do rebríčka pribudli dva nové weby
Podľa oficiálnych údajov z IABmonitoru navštívilo Mediálne.sk takmer 556-tisíc unikátnych používateľov (Real Users) v domácom aj zahraničnom publiku. V rámci domáceho publika ich bolo viac ako 534-tisíc. Tento výsledok predstavuje výrazný skok aj oproti septembrovému rekordu 368-tisíc unikátnych návštevníkov. Navyše, ide o číslo, aké v novom meraní slovenských mediálnych portálov ešte nikdy nebolo zaznamenané.
Takáto návštevnosť je výnimočná aj v porovnaní s niektorými spravodajskými portálmi, ktoré sa zameriavajú na široké spektrum čitateľov. Napríklad, denník Standard.sk oslovil v novembri 579-tisíc unikátnych čitateľov, portál Teraz.sk agentúry TASR navštívilo v novembri 515-tisíc čitateľov a na nový prírastok v meraní IABmonitor, eReport.sk, si v novembri kliklo necelých 478-tisíc unikátnych návštevníkov.
Novembrové čísla Mediálne.sk vynikajú aj v ďalších kategóriách. Počet návštev (Visits) pokoril hranicu jedného milióna a počet zobrazení stránky (Views) sa vyšplhal na takmer 1,58 milióna, čo je pre web zameraný na mediálne a marketingové témy nevídaný úspech.
Dominancia vo svojej kategórii
V kategórii Marketing a médiá, kam patrí Mediálne.sk spolu s portálmi Stratégie.sk, Mediaklik.sk a Omédiách.com, je rozdiel viac ako výrazný. Druhý najnavštevovanejší portál v kategórii, Mediaklik.sk, dosiahol necelých 154-tisíc unikátnych používateľov, Stratégie.sk zaznamenali 78-tisíc návštevníkov a Omédiách.com skončilo len s 18-tisícmi.
Aj v počte návštev (Visits) a zobrazení stránky (Views) malo Mediálne.sk náskok, ktorý jeho konkurenti nedokázali dorovnať. Kým konkurenčné weby dosiahli počty návštev (Visits) v rozmedzí 30- až 237-tisíc, Mediálne.sk si pripísalo viac ako milión návštev.
V počte zobrazení (Views) je rozdiel priepastný. Kým konkurenčné portály sa hýbali v rozmedzí 56- až 377-tisíc, Mediálne.sk si pripísalo takmer 1,58 milióna zobrazení.
Mediálne.sk je jednotkou na trhu v rámci mediálnych webov od svojho reštartu v septembri tohto roka, keď si pripísal 368-tisíc unikátnych používateľov (RU), čo predstavovalo extrémny nárast voči predchádzajúcim mesiacom. Vysoko nadštandardné čísla dosiahol aj v prípade počtu návštev (Visits), ktorý bol takmer 521-tisíc, a tiež v počte zobrazení stránky (Views), ktorý v septembri prekročil až 828-tisíc.
Pozíciu lídra si obhájil aj v októbri, a to aj napriek poklesu návštevnosti. Zaznamenal takmer 262-tisíc unikátnych používateľov (RU), takmer 350-tisíc návštev (Visits) a vysoké čísla si opäť pripísal v počte zobrazení (Views), ktoré presiahli 600-tisícovú hranicu.
Mediálne.sk si svojich čitateľov získava aktuálnymi správami z mediálneho prostredia, najnovšími informáciami o seriáloch a filmoch v televíziách, streamovacích službách či kinách, analýzami, rozhovormi či recenziami. Okrem toho pokrýva aj mediálne kauzy a prináša tak unikátny pohľad na dianie v mediálnom svete.
Portál Mediálne.sk patrí do portfólia mediálneho domu News and Media Holding (NMH).