„Veľmi pozitívne ohlasy verejnosti na poskytnutú službu s benefitom nás presvedčili zopakovať tento digitálny koncept a odomknúť verejnosti obsah online portálov opäť. Aby sme však danú službu ešte viac zatraktívnili a ponúkli jej čitateľom nový zážitok či skúsenosť, pripravili sme novú ponuku médií. Veríme, že nová skladba kvalitných slovenských portálov bude pre širokú verejnosť pridanou hodnotou,“ opisuje kampaň Juraj Štefanovič, PR špecialista ČSOB.
Vybraný obsah známych médií, za ktorý si čitatelia za bežných okolností musia platiť, dostanú prostredníctvom webstránky Chcemtovsetko.sk bezplatne. Pre používateľov sú odomknuté obsahy portálov TREND.sk, Sme.sk a HNonline.sk k dispozícii od 17. do 30. augusta 2015.
Prvýkrát ČSOB ponúkla obsah médií v máji tohto roka, keď sprístupnila články webov využívajúcich paywall Piano. Zo súčasnej ponuky používa Piano iba denník Sme, Trend a HNOnline z Piana už dávnejšíe vystúpili a používajú vlastné platobné brány. V prípade Trendu sú zamknuté články z tlačeného týždenníka.
Koncept vytvorila a zrealizovala PR agentúra PRime time, technicky výrobu zabezpečila agentúra Adbee.