K vybranému obsahu sa nedá dostať bezplatne priamo, ale cez microsite Chcemtovsetko.sk. Pre používateľov sú k dispozícií vybrané články z portálov Sme.sk, Korzár.sk, Týždeň.sk, Pluska.sk a PCrevue.sk až do 17. mája 2015. 

Po výbere daného portálu je používateľ presmerovaný priamo na stránku, ktorá je obrandovaná bannermi ČSOB. Odomknuté sú články, ktoré vyšli od stredy. 

„V spolupráci s Piano Media sa nám podarilo zrealizovať digitálne riešenie, ktoré nesie kampaňovú ideu a synergicky tak dopĺňa produktovú komunikáciu banky. Sme radi, že v tejto kampani cez komunikáciu nášho produktu prinášame užitočnú službu širokej verejnosti,“ popisuje ponuku PR špecialista ČSOB Juraj Štefanovič.

Digitálny koncept vytvorila a zrealizovala PR agentúra PRime time, výrobu technicky pokryla agentúra Adbee.

V polovici apríla uviedla banka v rámci produktovej ponuky ČSOB SmartÚčet v televíziách spot, v ktorom opäť sleduje hrdinu seriálového konceptu, ktorý si vyberá ČSOB, pretože „chce všetko“.

Spot sprevádza skladba Queenu I want it All. Režíroval ho Dano Dekan. Túto časť kampane vytvorila ČSOB v spolupráci s agentúrou MUW Saatchi & Saatchi.