Snapchat skúša okuliare #2
Megaúspšená chatovacia sociálna sieť Snapchat začiatkom minulého roku predstavila okuliare Spectacles, určené na live zachytávanie prostredia okolo seba. Aj napriek tomu, že vyzerali dosť chabo a blikaním upozorňovali ľudí na prebiehajúce natáčanie (čo nie je výhoda), predalo sa ich podľa TechCrunch slušných 220 tisíc kusov.
Nová generácia za cenu 150 dolárov ponúkne odľahčený design, nové farby, vodeodolnosť, a rýchlu synchronizáciu s vyššou kvalitou záznamu. Doporučuje 9 z 10 geekov a 11 z 10 teenagerov!
T-Mobile a Sprint sa zlúčia
Američania sa môžu na domácom trhu pripraviť na masívne zmeny – mobilní operátori T-Mobile a Sprint sa zlúčia a dokopy vytvoria korporáciu so 127 miliónmi klientov a hodnotou 146 miliárd amerických dolárov, informoval BusinessInsider.
Prečo sú všetci hlasoví asistenti takí hlúpi?
Gizmodo je portál, ktorý sa vie neuveriteľne nadchnúť pre všetky inovácie, ale aj otvorene „naložiť“, ak tieto novinky za veľa nestoja. V poslednom článku dostali nakladačku inteligentní hlasoví asistenti od top technologických firiem a aj keď podľa štúdii je najlepším Google Assistant, vo všeobecnosti nie je o čo stáť.
Ľudia ich využívajú málo, pretože na veľa vecí nemajú odpovede. Avšak ich postupné učenie je založené práve na tom, že nadobúdajú informácie až postupne z reálnych ľudských otázok. Ako von z tohto kruhu nájdete v tomto článku.
Novinky z F8
Facebook na už tradičnej konferencíi F8 ukázal, že posledné mesiace pracoval aj na niečom inom ako len vysvetľovaní kauzy Cambridge Analytica. Aké sú teda novinky? Okrem vylepšení v aplikáciách Messanger a WhatsApp sa na nás chystá nová verzia okuliarov na virtuálnu realitu Oculus GO. Taktiež zaujala nová funkcia Clear History, ktorá by vám mala pomôcť „pozametať“ za sebou virtuálnu stopu, keď práve Facebook nepoužívate.
Čo však zarezonovalo najviac, je ohlásenie zoznamky ako reakcia na rastúcu popularitu aplikácii na hľadanie partnera. Okrem ľudí táto informácia celkom výrazne zamávala aj akciami (už) konkurenčného Tinderu. Viac podrobností o tých najväčších novinkách v tomto článku.
ADMA raňajkuje stratégiu!
Ak ste zmeškali štvrtkové #digitalnechutovky na tému digitál v marketingovej stratégii značiek, #ADMAweb prináša key messages z udalosti.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)