Snapchat – podobne ako YouTube – plánuje spustiť 6-sekundové, nepreskočiteľné reklamy
Zdá sa, že 6 sekúnd je čas, na ktorom sa dokážu zhodnúť užívatelia aj marketéri. Najnovšie plánuje tento formát zaviesť Snapchat. Otázka však je, kto sa na tie reklamy bude pozerať, keď nie Kylie Jenner...
Notifikácie Androidu sú lepšie
...aspoň to tvrdí magazín The Verge. V Digitálnom týždni zväčša dominuje nadšenie z Applu, no tentokrát treba uznať, že pohľad z opačnej strany dáva zmysel (tento názor nie je v žiadnom prípade ovplynený tým, že tohtotýždňový autor článku je dlhoročný používateľ Androidu).
Why Android notifications are better than the iPhone’s pic.twitter.com/Lc81DGX3dB
— The Verge (@verge) April 28, 2018
Burger King si robí srandu z manažérov McDonaldu
Veľmi vtipný kreatívny hack – Burger King našiel fotky domov bývalých vysokých manažérov McDonald‘s z realitných portálov a všimol jednu vec. Všetci radi grilujú na ohni. Burgre Burger Kingu sú na rozdiel od mäsa McDonald’s grilované na ohni... a to samozrejme kreatívci nemohli nechať len tak. Vizuály si môžete pozrieť tu.
Tieto 4 tipy vám pomôžu zlepšiť sa v content marketingu
„Najlepší deň v týždni neexistuje,“ znie jeden z týchto tipov. To je rada, za ktorou stojím na sto percent. Ostatné tiež stoja za prečítanie. Dajte nám v komentároch vedieť, čo si o nich myslíte vy.
Prečo si nekompetentní ľudia myslia, že sú odborníci?
Rozmohl se nám tady takovej nešvar – ľudia, ktorí mnohým veciam nerozumejú, si myslia, že sú odborníci. To môžeme pozorovať u šíriteľov konšpirácií, niektorých šéfov či taxikárov. Psychológia vysvetľuje, prečo je to tak.
Star Wars – House Remix
Mysleli ste si, že Digitálny Týždeň sa zaobíde bez geekovského obsahu? Nuž, mysleli ste si zle.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)