Facebook Lite – sociálna sieť v odľahčenej verzii
Facebook pripravil odľahčenú verziu samého seba a aj keď by sa mohlo zdať, že nebude preto obsahovať tie tony nezmyslov, čo teraz, opak je pravda. Facebook Lite je superočistená verzia pre pomalé internetové pripojenia, inštalačka má menej ako 1 MB a partia z Menlo Parku sľubuje veľkú rýchlosť načítavania obsahu, čo oceníte hlavne v odľahlejších regiónoch.
Môže Twitter pomôcť zachrániť slovenské cesty?
Nie, nemáme na Slovensku najhoršie cesty na svete. No od ideálu majú niekoľko míľových dier ďaleko. Pozrite si kampaň v Paname, ktorá zmapovala všetky diery na cestách pomocou automaticky sa posielajúcich sťažností cez Twitter. Ide o takú skvelú formu nátlaku cez sociálne siete, že by mohla fungovať dokonca aj u nás! ;)
Ovládajte svoju náladu!
V každom Digitálnom Týždni môžete nájsť aj niečo málo uletené, ale nová čelenka od Thync je už vysoký level aburdity. Čo takto si začať do mozgu vysielať elektrosignály? Len tak, pre pre zmenu nálady? Vďaka voľne dostupnému Thyncu si môžete vzbudiť v hlave nabudenie alebo naopak upokojenie práve takýmto spôsobom. Naštval vás šéf? Dáte si Thync a spravíte si náladičku. Doporučuje 9 z 10 zamestnancov openspace priestorov v bizniscentrách! :)
Zdroj: Thync
Pinterest monetizuje…
…a to celkom zaujímavým spôsobom – predstavil Buyable Pins. Tie v podstate nie sú nič viac ako tlačítka kúpiť, dostupné priamo pri čomkoľvek, čo sa vám zapáči. Listujete si na mobile v albume novej módnej kolekcie? Kliknite na náhľad a šaty môžu byť hneď vaše. Ak vás zaujíma viac, môžete sa pridať na čakaciu listinu.
Brief je základ úspechu & tri najlepšie blogy
Už ste sa pripravili na tender a dokonca ste aj vyriešili najčastejšie problémy. Vybrali ste si správne agenúry. Poďme si preto teraz povedať, ako má vyzerať správny brief. Pretože len správny brief odštartuje skvelú kampaň!
Pozornosti by určite nemali uniknúť ani tri naozaj skvelé blogy z pier členských agentúr – Visibility píše o tom ako si udržať milovanú prácu, TRIAD sa naháňal za superobsahom na sociálnych sieťach (a našiel!) no a Paravan hľadal odpovede o návštevníkoch webu až v Tibete.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)