Dynamické digitálne prostredie prichádza stále s novými trendmi a to, čo fungovalo minulý rok, už dnes nemusí stačiť. Ak nechcete stratiť pozornosť svojho publika, s týmito siedmimi trendmi posuniete svoje sociálne siete na vyšší level. Odporúčajú ich Dominika Turcerová a Daniela Sovová z agentúry DIVINO.
1. Jedno video namiesto desiatich fotiek
Dnešný používateľ sociálnych sietí skonzumuje v priemere 17 hodín video obsahu za týždeň. Ľudia vyhľadávajú výstižné informácie, ktoré im poskytnú hodnotu v čo najkratšom čase. Priemerná pozornosť človeka je v súčasnosti menej ako 8 sekúnd, preto by ideálny video obsah mal byť rýchly, atraktívny a ľahko skonzumovateľný.
Ľudí bavia zákulisné zábery či pikošky z výroby, ukážky využitia produktov, ale aj obsah od fanúšikov (User Generated Content) a autentické zábery.
Tip Dominiky Turcerovej: „Využitie virálneho trendu, či už hudby, hlášky alebo reakcie na aktuálne dianie, by malo byť v prvom rade funkčné pre značku.“
