• Televízie
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
Predplatiť TREND

Práve čítate: Slováci volili šou aj duel Blahu a Remišovej. Markíza a Joj mali zhodu v trhovom podiele

Diskusia () Uložit článok Zdieľať článok Predplatiť TREND
Predplatiť TREND
  • Televízie
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  1. Medialne.sk
  2. Televízia
3.10. 2022 16:52

Slováci volili šou aj duel Blahu a Remišovej. Markíza a Joj mali zhodu v trhovom podiele

Pečie celé Slovensko 2, finalisti
Zdroj: RTVS
  • mediálne.sk
    Mediálne

3.10. 2022 16:52 Čísla sledovanosti pre obchodne dôležitú skupinu od 12 do 54 rokov sú trochu iné, ale zloženie najúspešnejšej trojice nespravodajských programov je podobné

Strana 1/3
3.10. 2022 16:52
Mediálne
Google news icon Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať

Súvisiace články

  • Patrik Herman odchádza z Markízy. Aká bude jeho úloha v Rozhlase a televízii Slovenska?
  • Nemocnica aj Druhá šanca II s vysokou sledovanosťou, úspech mali aj programy RTVS
  • Británia by mohla pokutovať TikTok kvôli nedostatočnej ochrane súkromia detí
  • Na čele Slovenského syndikátu novinárov ostáva Daniel Modrovský
  • mediálne.sk
    Mediálne
Sledujte TREND aj na facebooku

Video

Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.

Predplatiť TREND
  • O spoločnosti
  • Etický kódex
  • ABC Audit
  • Kontakt
  • Predplatné
  • Inzercia
  • Zamestnanie
  • GDPR
  • Nastavenie cookie
  • Zoznam cookies

© 2025 News and Media Holding, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Akékoľvek rozmnožovanie časti alebo celku textov, fotografií, grafov akýmkoľvek spôsobom, v slovenskom, ale aj v inom jazyku bez písomného súhlasu vydavateľa je zakázané.

EV 21/22/SWP