Nový magazín bude orientovaný na témy z oblasti ekonomiky, biznisu a podnikateľského prostredia. Na obsahu pracuje redakcia týždenníka TREND.

„Pod novou značkou chceme pristupovať k informáciám inak, dôsledne rozvíjať trend, ktorý sa v zahraničí označuje ako slow journalism. Pozrieť sa na témy skutočne do hĺbky, analyzovať ich, dať im väčší priestor, energiu a čas, než to umožňujú mainstreamové platformy. Každé vydanie prinesie príbehy a informácie z iného odvetvia,“ hovorí šéfredaktor TRENDU Tomáš Skřivánek.

V prípade prvého čísla slovenský týždenník spolupracoval s českým denníkom E15. Obe médiá zverejnili rebríček 100 najbohatších podnikateľov v SR a ČR, vrátane profilu každého z nich.

Pod značkou TRENDU začína vychádzať nový tlačený magazín Prime

Obálka TREND Prime (november 2019) Zdroj: TREND

„Magazín vychádza krátko po 30. výročí Nežnej revolúcie. Využili sme túto príležitosť a snažili sme sa opísať predovšetkým to, ako dnes najbohatší podnikatelia prišli počas uplynulých dekád k majetku. Nezabudli sme ani na biznisových šampiónov, ktorým je domáci trh malý a zo Slovenska sa rozkročili do sveta,“ načrtol T. Skřivánek.

V obchodnej prezentácii nového titulu vydavateľstvo uvádza, že cieľom je pomôcť čitateľovi v orientácii v biznisovom ako aj ekonomickom prostredí lifestylovo písanejšími témami. TREND Prime má oslovovať cieľovú skupinu so stredoškolským a vysokoškolským vzdelaním, vo vekovej kategórií 25 plus.

Aj ďalšie vydania budú mať monotematický charakter, na 100 stranách sa teda bližšie pozrú na konkrétnu tému. Nasledujúce číslo sa objaví v prvom kvartáli 2020.

TREND Prime vyšiel v 8-tisícovom náklade, zalomený vo formáte 210x280 milimetrov. Predajná cena je 4,50 eura.

V rámci marketingovej kampane časopis dostane zadarmo prvých 100 predplatiteľov ročného digitálneho prístupu k TRENDU, ktoré stojí 49 eur.

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding