Vyšlo prvé slovenské vydanie magazínu Gala

V novinových stánkoch sa včera objavilo prvé číslo nového mesačníka Gala. S hlavným konkurentom OK! ho spája rovnaký formát, väzba aj lakovaná obálka. Na titulnej strane láka na tému o anglickej herečke Kate Winslet (Miluje neznámeho krásavca) a v menšom boxe na hollywoodsky pár Katie Holmes a Tom Cruise (Scrabble nahradil sex).

Vyšlo prvé slovenské vydanie magazínu Gala

Gala stojí avizovaných 2,10 eura a vyšlo v rozsahu 116 plnofarebných strán. Magazín je rozdelený na tri hlavné sekcie "Hviezdy", "Štýl" a "Spoločnosť". V obsahu dominujú informácie o zahraničných celebritách, móda a životný štýl. Drvivá väčšina textov sú preklady z francúzskej a nemeckej mutácie časopisu.

Tiráž okrem už známeho šéfredaktora Petra Tótha odhalila aj ďalšie mená. Redakciu tvoria Martina Gogová (Hviezdy) a Angelika Šelingerová (Štýl) so spolupracovníčkami Martou Šimkovič a Ljubou Náhlikovou. Art dircetorom je Jozef Harangozó, výkonným vydavateľom Dušan Polakovič a riaditeľkou vydavateľstva Media Publishing Martina Gogová.

"Na slovenský mediálny trh vstupuje časopis Gala. Prostredníctvom neho majú čitatelia možnosť pohybovať sa v mimoriadne exkluzívnej spoločnosti: hviezd svetového šoubiznisu, veličín európskych panovníckych rodov a celebrít s výstredným správaním. Všetci majú čosi spoločné. Po celom svete ich poznajú milióny ľudí a chcú sa o nich dozvedať stále viac noviniek. Gala je spoľahlivým sprievodcom po tomto svete plnom lesku a slávy, ale aj neslávnych pádov," napísal v úvodníku šéfredaktor Peter Tóth.

Vydavateľstvu sa podarilo do prvého čísla Gala predať či vybartrovať 16 celostranových inzertných strán, obsadili ich značky ako Suzuki, Renault, Hugo Boss, Loewe, Gant, Tissot, TV Markíza či Rádio Expres.

V časopise je propagovaný aj oficiálny web časopisu s adresou www.galadnes.sk, ktorý však zatiaľ nefunguje. Nový titul vstúpil do distribúcie s tlačeným nákladom 15-tisíc kusov a odhadovaným predajom do 10-tisíc výtlačkov. Avizovaná nadlinková reklamná kampaň na podporu nového titulu sa zatiaľ nezačala.

Licenciu na Gala vlastní najväčší európsky vydavateľský koncern Gruner + Jahr so sídlom v nemeckom Hamburgu. Na slovenskom trhu má aj značku Geo, ktorú od vydavateľstva Motor-Presse Slovakia aktuálne prebral Ringier.