Na obálke marcového vydania žiari 20-ročná modelka Sarah McDaniel, ktorá je známa tým, že má farbu jednej dúhovky inú ako tú druhú. Mimochodom, tento jav lekári nazývajú heterochromiou dúhovky, keď je v jednom oku iné množstvo pigmentu ako v druhom. Vyskytuje sa len u dvoch percent populácie.

Fotografia má prvky selfie a dopĺňa ju snapchatová hláška „heyyy“. Modelka sa na svete preslávila predovšetkým svojím kontom na sociálnej sieti Instagram, ktoré sleduje štvrť milióna fanúšikov. „Prišli s nápadom nafotiť ma tak, ako by ma videl môj priateľ,“ okomentovala fotografie modelka.

Celú fotogalériu tejto modelky nájdete v tomto linku.  

Výber tejto krásky bol z pohľadu redakcie logický. Keďže časopisu klesal predaj, snažili sa v novej podobe magazínu spojiť mladú a populárnu modelku s témou sociálnych sietí, aby tak pritiahli mladšie ročníky.

Say hello to a new era #PlayboyReveal pic.twitter.com/DoIDYRRgQD

— Playboy (@Playboy) February 4, 2016

Tento krok čiastočne pomohol pri online, keď pred 1,5 rokom zmenili dizajn a obsah webu. „Návštevnosť nám odvtedy stúpla o 400 percent. Priemerný vek nám klesol zo 47 na 30 rokov. Ukázalo sa, že táto značka ešte dokáže rezonovať,“ povedal nedávno šéfeditor Playboya Cory Jones pre denník New York Times.

Internetová verzia časopisu zakázala nahotu hlavne preto, aby sa prispôsobila pravidlám sociálnych sietí, ako sú Facebook, Twitter či Instagram.

V novom čísle sa objavila aj Dree Hemingway, dcéra herečky Marie Hemingway, prapravnučky spisovateľa Ernesta Hemingwaya (fotogaléria je k dispozícií v tomto linku). 

Novou politikou časopisu je, že fotografie sporo oblečených dievčat nie sú digitálne retušované. Playboy bol pritom známy, že používal pri fotografovaní najnovšie technológie, čím dodával modelkám punc dokonalosti a nereálnej krásy. Často šlo o prácu fotografa a grafika, ktorí sa niekoľko hodín hrali so svetlom a v počítači fotografie drsne upravovali. Teraz sa snaží namiesto dokonalosti vniesť do časopisu akúsi voľnosť a prirodzenosť.

Playboy, ikona erotických časopisov, sa rozhodol skončiť s fotografiami nahých krások vlani. Za rozhodnutím stáli hlavne ekonomické dôvody a čítanosť. Zatiaľ čo v roku 1975 sa predávalo 5,6 milióna kusov americkej verzie magazínu, v súčasnosti je to len 800-tisíc kusov.