Aktualizácia: Na trh pribudne lifestylový časopis, ktorý sa bude venovať kulinárskemu umeniu a svojich čitateľov "prevedie svetom úžasných jedál ľahkej a zdravej kuchyne". Vydavateľstvo Mediage pre Mediálne.sk potvrdilo štart nového titulu Varíme ľahšie.
Cieľovou skupinou magazínu sú podľa prezentačného materiálu predovšetkým moderné a aktívne ženy vo veku 25-59 rokov so stredoškolským a vyšším vzdelaním. Zaujať má tiež ľudí, ktorí chcú odľahčiť svoj jedálny lístok alebo v ňom urobiť malé zmeny, ako aj čitateľov zameraných na zdravšie varenie, biopotraviny a moderný životný štýl. "Osloví všetkých, ktorí chcú svojmu telu dožičiť ľahký život, veľa energie, a teda i viac síl a pohody pri zvládaní každodenných pracovných úloh či pri užívaní voľného času," píše sa v dokumente.
Čím chce Varíme ľahšie prilákať inzerentov?
• Varíme ľahšie bude spolu s čitateľmi hľadať ľahšie varianty obľúbených jedál s dôrazom na zdravie a aktívny životný štýl a trendy v stravovaní.
• Varíme ľahšie sa bude venovať aj príprave jedál z biopotravín, príprave jedál pre vegetariánov, diabetikov, celiatikov a iných skupín, vyhľadávajúcich špecifické stravovacie programy, ktoré sa stali fenoménom doby a ich počet dynamicky narastá.
• Varíme ľahšie ponúkne informácie, ako môže jedlo skvalitniť náš život, zdravie a vitalitu.
• Varíme ľahšie predstaví nové či menej známe produkty zdravých potravín aj s návodom, kde ich možno kúpiť a ako využiť, spolu s receptami na ich prípravu.
• Varíme ľahšie bude obsahovať množstvo receptov jedál, ktoré sú ľahšie a zdravšie, ale zároveň nesmierne lákavé, jednoduché a prístupné.
• Varíme ľahšie jednotlivé recepty budú mať prehľadné značenie doby prípravy a vhodnosti.
• Varíme ľahšie nebude chýbať ani poradňa s otázkami čitateľov, ich príbehy, súťaž o najlepšie recepty, tipy na aktívny život.
Na obsahu časopisu sa majú podieľať "skúsení odborníci na chute", vydavateľstvo sľubuje výpravné fotografie jednotlivých menu, jedál, ingrediencií, stravovacích a pitných režimov. "Titul bude mať jednoduchý, moderný a prehľadný dizajn a bude určený najširšej verejnosti," dodáva materiál.
Varíme ľahšie bude vychádzať v dvojmesačnej periodicite, vydavateľstvo ho uvedie do predaja v náklade 20-tisíc kusov. Titul bude mať formát 222 x 275 mm a rozsah 68 strán. Cena štandardnej inzertnej strany je stanovená na 2 690 eur (81 039 Sk).
Prvé číslo Varíme ľahšie vyjde v júni, do konca roka ho budú nasledovať ešte ďalšie tri vydania.
Zverejnené 6. mája:
Vydavateľstvo lifestylových magazínov Mediage chce zrejme rozšíriť svoje portfólio aj o titul zaoberajúci sa varením. Majiteľ vydavateľstva Milan Brčák si na úrade priemyselného vlastníctva podal žiadosť o registráciu ochrannej známky názvu a loga Varíme ľahšie.
Vydavateľstvo môže chcieť využiť popularitu a relatívnu neobsadenosť tohto segmentu na slovenskom tlačovom trhu. Pôsobí na ňom iba mesačník Dobré jedlo z produkcie vydavateľstva Spoločnosť 7 Plus, ktorý minulý rok zaznamenal výrazný nárast predajnosti. Viacero gastronomických titulov sa však na Slovensko distribuuje zo susedného Česka.
Mediage v súčasnosti vydáva magazíny Goldman, Miau, Six Stars, Wellness a Interier/Exterier. Vydával tiež časopis Goldcar a prevádzkoval názorový portál JeToTak.sk, oba projekty však začiatkom roka 2008 odpredal konkurenčnému vydavateľstvu Tiger Publishing. Viac informácií.
Mediálne.sk zisťuje plány vydavateľstva Mediage so značkou Varíme ľahšie.