Novinku uvádza vydavateľstvo letným špeciálom, ktorý bude na stánkoch počas celých prázdnin. Následne je nový titul plánovaný ako mesačník.

Dobrá rodina má cieliť na univerzálne publikum, teda čitateľov rôznych vekových aj záujmových kategórií.

„Základné okruhy obsahu tvoria rubriky o zdraví, deťoch a ich výchove a vzdelávaní, témy pre seniorov, hobby, relax, varenie a k tomu zaujímavé rozhovory a príbeh,“ uviedol pre Mediálne.sk marketingový riaditeľ vydavateľstva Martin Ginič. 

Tlačený náklad časopisu je 30-tisíc výtlačkov. Predávať sa bude za cenu 1,60 eura. „Čo sa týka redakčného zabezpečenia, vydavateľstvo vyrába nový titul v rámci svojich stávajúcich kapacít,“ dodal M. Ginič.

Na titulke prvého čísla je herec Roman Pomajbo s rodinou. Vydavateľstvo avizuje v časopise ľahšie témy ako „Tajomstvo dobrého spánku“ či „33 najlepších kníh na leto“.

Pri uvedení nového časopisu dodrží Perex dátum, ktorý ako začiatok vydávania magazínu uviedol pri registrácii titulu na ministerstve kultúry.

Štart mesačníka bude sprevádzať kampaň, ktorej súčasťou je inzercia v rozhlase, printe a televízny spot. Vysielať ho budú stanice Markíza a Doma od 1. júla.

Perex okrem Pravdy tlačí aj prílohy denníka ako Víkend, Varecha, Pravda magazín či Dobré zdravie. V minulosti mal printovú podobu aj inzertný denník Avízo.