Týždenník TREND vstúpil 3. novembra do tridsiateho roku existencie. Jeho hodnoty, najmä podpora podnikania, slobodného trhu aj slova a užitočných hospodárskych reforiem, sa od roku 1991 nezmenili. Za tých 30 rokov sa celá spoločnosť a naše návyky, vrátane spôsobu získavania informácií, výrazne zmenili. Rovnako sa menil aj TREND. Najviditeľnejšie v roku 2002, keď prešiel z novinového na magazínový formát.
Teraz sa jeho stránky opäť menia. Nová vizuálna podoba týždenníka, pripravená art direktorom TRENDU Petrom Zentkom, ktorý mu dáva podobu už dve desiatky rokov, reflektuje najnovšie magazínové trendy a vizuálne sa približuje štvrťročníku TREND Prime.
Do jednotného prehľadnejšieho a modernejšieho layoutu redakcia, na čele so šéfredaktorom Tomášom Skřivánkom, upravuje celú rodinu produktov pod značkou TREND. Väčší dôraz než v minulosti budú podľa jeho slov klásť na dátovú žurnalistiku.