TREND Prime vychádza štyrikrát ročne, prvé tohtoročné vydanie nieslo názov Ako zostať bohatý v ťažkých časoch. Ďalšími tohtoročnými témami bude Ako uspieť v digitálnej dobe a v polovici novembra redakcia už tradične predstaví aktualizáciu svojho rebríčka najbohatších Slovákov a Čechov. "Pod značkou TREND Prime pristupujeme k informáciám inak. V titule chceme dôsledne rozvíjať trend, ktorý sa v zahraničí označuje ako slow journalism. Analyzovať témy skutočne do hĺbky, dať im väčší priestor, energiu a čas, než umožňujú mainstreamové platformy, "povedal šéfredaktor TREND Tomáš Skřivánek.
Popri novom magazíne prešiel inováciami aj samotný týždenník TREND a jeho web. Rozšíril sa o nové rubriky, ako napríklad Za a proti, zmenil sa layout a CMS webu. Redakciu tiež posilnili noví ľudia. Na pozíciu šéfeditora nastúpil Ľubor Kyselý, doterajší šéfredaktor portálu Webnoviny.sk. Redakciu rozšírili žurnalisti ako Jakub Sudek (SITA), Martin Vančo (Týždeň), Martin Miškeřík a Adam Sipos, obaja z portálu Startitup.sk. "Tím Trendu v krátkej dobe posilníme o ďalších skúsených profesionálov, ktorí pomôžu titul pevne zakotviť v digitálnom 21. storočí," dodal šéfredaktor týždenníka TREND. Podľa aktuálneho prieskumu MML - TGI spoločnosti Median, ktorý hovorí o čítanosti printových titulov na Slovensku, vzrástla za posledné obdobie čítanosť TREDNu o pätinu, teda na 33 tisíc čitateľov.