TREND redizajnoval titulnú stranu, upravil radenie obsahu a spúšťa kampaň

Ekonomický týždenník TREND dnes čitatelia nemusia spoznať na prvý pohľad. Vlajková loď vydavateľstva TREND Holding dostala počnúc novým číslom 13/2010 nový dizajn titulnej strany.

"Celej strane po novom dominuje fotografia a poskytuje viditeľnejší priestor ďalším trom avízam z obsahu. Titulka je atraktívnejšia a zároveň praktickejšia z pohľadu stánkového predaja," vysvetlila dôvod zmeny pre Mediálne.sk marketingová riaditeľka vydavateľstva Mariana Butkovská.

Redizajnovaná titulná strana sa ponáša na prestížny britský týždenník The Economist. TREND Holding priznáva určitú paralelu. "The Economist rovnako dbá aj na dojem z fotografie a aj na dôležité avíza z vydania, modely su podobné, seriózne printové tituly využívajú všetky podobné prvky, ak chcú byť viditeľní na stánkoch," povedala Butkovská.

Čitatelia TRENDU sa podľa šéfky marketingu potrebujú zorientovať v stále sa meniacich podmienkach, podnikatelia a manažéri sú vystavení v dnešnej dobe novým skúškam na trhu. "Redakcia TRENDU pod novým vedením šéfredaktora Pavla Suďu má ambíciu prinášať im viac tém zo života biznisu v súčasnej dobe, viac reálnych skúseností z firemného života, podnikania a viac užitočných rád. Naším cieľom je vtiahnuť našich čitateľov do TRENDU," vymenúva Mariana Butkovská.

TREND redizajnoval titulnú stranu, upravil radenie obsahu a spúšťa kampaň

Zdroj: TREND Holding

V rámci samotného obsahu časopisu došlo k zmene usporiadania hlavných sekcií Ekonomika, Téma týždňa, Biznis a Financie. Oddychová lifestylová rubrika Savoir Vivre sa presunula na záverečné strany týždenníka a bola obohatená o "technologické hračky".

Napriek zmenám sa z TRENDU nemá vytratiť ani investigatívna žurnalistika. "TREND odkryl mnoho káuz a ďalšie sú v najnovších vydaniach. Úpadok v justícii, rozkrádanie verejného majetku a chradnutie verejných financií sú témy, ktorým sa budeme stále venovať," ubezpečila Butkovská.

Ďalšie výhody chystá vydavateľstvo pre predplatiteľov TRENDU. Už o pár dní im má ponúknuť nový "atraktívny bonus". Predplatitelia majú okrem toho všetky články z papierového vydania na webe odomknuté a elektronickú verziu TRENDU si môžu prečítať s predstihom - v stredu napoludnie. Od januára TREND Holding pre predplatiteľov vydáva aj výber z TRENDU v anglickom jazyku pod názvom TREND Monitor. Vývoj na realitnom trhu a v stavebníctve zas zachytáva dvojtýždenný servis TREND Property. "Najvernejší čitatelia TRENDU získavajú stále bohatší predplatiteľský servis s novými bonusmi," doplnila Butkovská.

Zmeny TREND Holding podporí marketingovou kampaňou s ústredným claimom "TREND - Strany, ktoré vás nesklamú". Má tiež stimulovať medziročne klesajúcu predajnosť, v januári sa z TRENDU podľa výsledkov auditu ABC SR predalo priemerne 13 156 výtlačkov. "Počet predplatiteľov síce poklesol z decembra do januára, niektorí firemní predplatitelia totiž v rámci úsporných opatrení znížili počet predplatených výtlačkov do firmy, ale zaznamenali sme nárast objednávok na predplatné," uzavrela Mariana Butkovská.

TREND naposledy menil grafiku v septembri 2008. Okrem úpravy vzhľadu obálky prešiel zmenou predovšetkým vnútrajšok, v ktorom sa začali používať nové písma a viaceré grafické prvky. Vnútorná grafika zostáva tentokrát rovnaká.

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou skupiny portálov eTREND.sk, ktorý prevádzkuje spoločnosť TREND Holding. Vydáva aj časopis TREND.