S nápadom prišlo vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia už vlani, keď 19. decembra dalo novinám škoricovú arómu.
Tentoraz denník vonia ako víno, redakcia to avizuje aj na titulnej strane, kde je miesto, ktoré má čitateľ prstom pošúchať, aby sa uvoľnila ešte intenzívnejšia vôňa.
Stredajší Nový Čas je v predaji za štandardnú cenu 49 centov. Netradične už v strede týždňa obsahuje aj prílohu Nový Čas víkend. Denníky vzhľadom na tohtoročný kalendár najbližšie vyjdú až v pondelok 28. decembra.
S formálnou stránkou novín sa Nový Čas okrem Vianoc „hral“ napríklad vlani, keď pri príležitosti sviatku svätého Valentína vyšiel denník na nápadne ružovom papieri s tematickou prílohou.
Tento rok vyšlo jedno číslo Nového Času bez fotiek, bulvárny titul tak po vzore materského Bildu vychádzajúceho v Nemeckom Axel Springerovi zaujal postoj k otázke, či médiá mali, alebo nemali ukázať fotku utopeného sýrskeho dieťaťa, ktoré zahynulo pri pokuse o útek z rodnej krajiny do Európy. Nový Čas ukázal, ako by noviny vyzerali bez obrázkov.
Veľkú marketingovú aktivitu pripravil najpredávanejší denník aj v decembri 2011, keď noviny vychádzajúce na tabloidnom formáte uvedol vo veľkom „XXL formáte“ A1 pri príležitosti svojich 20. narodenín. Vydavateľstvo hovorilo, že vydáva najväčšie noviny na svete.
Nový Čas s vôňou vareného vína Zdroj: Nový Čas