Akú známku by ste dali roku 2011 z pohľadu vašej firmy a prečo?

Hodnotiť nás majú iní. A keďže sme opäť získali nielen domáce, ale najmä medzinárodné ceny za kvalitu, dúfam, že rok 2011 sme úspešne zvládli.

Aký bol najpozitívnejší moment pre .týždeň v posledných 12 mesiacoch, čo patrilo naopak k menej príjemným rozhodnutiam?

Štefan Hríb: .týždeň ani Lampu sme nikdy nerobili pre komfort
Zdroj: Nina Bednáriková

Som rád, že sa do našej investigatívy vrátil Marek Vagovič, za správny a rozumný považujem náš vstup do Piana, a aj naše nové sekcie .klub a .lifestyle sa uchytili. A podaril sa aj návrat Lampy do STV. Keďže .týždeň aj Lampa sú postavené na vzťahoch, nepríjemné sú vždy rozlúčky s ľuďmi. A nepríjemne ma prekvapili aj niektoré nedodržané dohody v Slovenskej televízii.  

Aká udalosť mimo vašej spoločnosti patrila z pohľadu biznisu, v ktorom pôsobíte, k zlomovým / najzaujímavejším / znepokojujúcim?

Kríza znižuje ochotu firiem inzerovať. Ale berieme to ako výzvu: musíme iba presvedčiť, že naša cieľová skupina je pre inzerentov mimoriadne zaujímavá. A to nie je až také ťažké.

Prognózy vývoja reklamného trhu v budúcom roku nie sú veľmi optimistické. Ako sa na rok 2012 pripravujete a aký dopad môže mať štvrtý rok pokračujúceho poklesu na trhu na váš segment?

Fungujeme efektívne, nie sme rozmaznaní, nikdy sme .týždeň ani Lampu nerobili pre komfort. Sme preto dúfam silnejší ako kríza.


Prečítajte si ďalšie odpovede v seriáli MEDIÁLNI LÍDRI 2011

Štefan Hríb: .týždeň ani Lampu sme nikdy nerobili pre komfort