Informácie o predaji Staru sa objavili už pred niekoľkými týždňami. B. Záhradník pred časom potvrdil rokovania, obchod s Mafrou sa napokon podarilo dotiahnuť. Podmienky ani jedna zo strán nešpecifikovala.

„Som rád, že sa podarilo týždenníku nájsť zázemie vo vydavateľskom dome, ktorý zabezpečí jeho ďalší rozvoj. Prajem Mafre so Starom úspech a veľa spokojných čitateľov,“ cituje web Strategie.sk B. Záhradníka.

Podľa šéfa obsahu Mafry Ivana Hamšíka má Star rozšíriť aktivity vydavateľstva v lifestylovom segmente. Titul chce Mafra upraviť. „Určite v časopise urobíme zmeny, ktoré sa prejavia ešte pred koncom roka. Keďže máme ambíciu predávať viac ako doteraz, plánujeme aj kampaň na podporu predaja,“ povedal I. Hamšík.

Star pôvodne vydávala od roku 2005 spoločnosť Star Production, ktorá má v portfóliu aj Slovenku, Praktickú Slovenku či La Femme. Časopis neskôr v rámci kompenzácie za prevod podielu na ostatných spoločníkov v Star Production prevzal Michal Hošták a ten ho následne predal spoločnosti Promedia Partner.

Vydavateľom sa následne stala spoločnosť STARmedia, ktorá podľa obchodného registra vznikla v júni tohto roka. Jej konateľmi sú Branislav Záhradník, ktorý stojí aj za Promedia Partner, a Alexandra Szabová. Obaja figurujú vo vlastníckej štruktúre spoločnosti – B. Záhradník spolu s manželkou Danielou a Petrom Kaveckým cez firmu FinMedia, A. Szabová cez A.D. Agency.

Od septembra tohto roka sa Star vrátil k týždennej periodicite. Prešiel redizajnom, úpravou obsahu a obmenou redakcie. Novou šéfredaktorkou sa stala Andrea Jovanovič.

Časopisu sa najviac darilo v jeho začiatkoch v rokoch 2006 a 2007, keď priemerný predaj prevyšoval 30-tisícovú hranicu. Bulvárny titul postupne klesal, od apríla 2013 napokon vychádzal len ako dvojtýždenník.

V auguste tohto roka, keď ešte vychádzal s uvedenou redšou periodicitou, evidoval predaj 6 319 výtlačkov. Tohtoročným maximom je júlový predaj 7 418 kusov. Medziročne za prvých osem mesiac roka Star rástol o 3,7 percenta.