Star prešiel ďalším grafickým redizajnom – z loga vypadla hviezdička a tvorí ho názov titulu uvedený „konzervatívnejším“ písmom bielej farby na červenom podklade.
Hneď vedľa loga veľkým zvýraznením vydavateľstvo upozorňuje na titulke aj na obsahovú novinku – televízny program. Prinášať bude programové plány 17 staníc.
Mafre sa výrazne podarilo znížiť cenu časopisu – po novom sa bude predávať za 49 centov, zatiaľ čo doteraz stál na stánkoch takmer dvojnásobok – 96 centov.
Aj naďalej bude Star vychádzať v týždennej periodicite, na stánkoch bude po novom vždy v utorok namiesto stried.
Na titulke aktuálneho vydania sa nachádza spevák Karel Gott a headline „Gott opäť v nemocnici“ s podtitulom „Veľký zvrat v liečbe!“.
Obsahovo sa chce časopis profilovať podobne ako doteraz – s dôrazom na život celebrít a informácie zo šoubiznisu, ale aj mediálneho prostredia.
„Redizajnovaný Star je modernejší, svieži a akčný. Čitateľom budeme okrem aktuálnych informácií zo zákulisia televízií prinášať aj zaujímavosti o ich seriálových hrdinoch, informácie zo šoubiznisu a ďalší čítavý obsah,“ povedala šéfredaktorka Andrea Jovanovič, ktorá redakciu viedla ešte pod predchádzajúcim vlastníkom.
Mafra Slovakia prevzala Star v novembri tohto roka. Rozšírila ním svoje portfólio v segmente B2C titulov, keď tento rok na jar uviedla aj mesačník Evita.
Posted by Star Original on 7. december 2015
Podobne ako pri ženskom magazíne, aj tentoraz staví vydavateľstvo na marketingovú podporu titulu prostredníctvom kampane od Creativy Department Simony Bubánovej.
Mafra v tlačovej správa dodala, že od obsahových a grafických úprav si sľubuje zvýšenie voľného predaja týždenníka. Star podľa auditu ABC SR predával v auguste tohto roka 6 319 výtlačkov. Za september zatiaľ kancelária údaj neeviduje.
Titul pôvodne začala vydávať spoločnosť Star Production (Slovenka, La Femme) v septembri 2005.
Týždenník Star po redizajne v decembri 2015 Zdroj: facebook.com/Mafra Slovakia