Firemný štvrťročník spoločnosti Siemens Visions sa najnovším vydaním dostáva aj do novinových stánkoch ako predávaný titul. Vo vybraných tlačených periodikách sa objavila aj reklamná kampaň časopisu, ktorej súčasťou sú priložené papierové okuliare na prezeranie trojrozmerných obrázkov. V tejto forme sa prezentuje aj obálka aktuálneho vydania magazínu. Titul sa do predaja uviedol aj ako špeciálna bezplatná príloha s menším počtom strán v stredajších vydaniach referenčných denníkov Sme, Pravda a Hospodárske noviny.
Celé 64-stranové plnofarebné vydanie stojí 59 korún. V štvrťročných intervaloch vyšli doposiaľ štyri čísla. Základný náklad časopisu v objeme 3-tisíc kusov sa uvedením na voľný trh zvýši. Cieľom je rozšíriť čitateľskú základňu. Aktuálne ako aj piate číslo, ktorého vydanie je naplánované na január, sa spoločnosť Siemens rozhodla podporiť imidžovou marketingovou kampaňou.
Spoločnosť Siemens Slovensko vydáva Visions od 30. januára 2006 ako svoj vlastný zákaznícky časopis distribuovaný poštou „zákazníkom, partnerom a priateľom spoločnosti na Slovensku.“ Podľa internetovej prezentácie titulu pozostáva čitateľská databáza časopisu z tritisíc predstaviteľov vrcholového a stredného manažmentu najväčších slovenských firiem v rôznych odvetviach hospodárstva, štátnej a verejnej správy, médií a akademickej obce.
Visions sa tematicky zameriava na technológie a inovácie v oblastiach, v ktorých celosvetovo pôsobí spoločnosť Siemens v lifestylovom podaní. Témy pochádzajú podľa internetovej stránky titulu z rôznych oblastí života od domácnosti cez komunikáciu, medicínu, architektúru, energetiku, dopravu, priemysel či šport.
Cena jednej strany plnofarebnej inzercie je stanovená na 55-tisíc korún. Šéfredaktorkou je bývalá spoločníčka firmy Samuel Consulting Group Martina Guzová, šéfeditorom bývalý zástupca šéfredaktora skrachovaného týždenníka Live! Hubert Vavro.
Časopis pre spoločnosť Siemens vyrába práve Samuel Consulting Group, ktorej jediným konateľom je dnes podľa Obchodného registra SR Peter Škorňa, známy ako šéfredaktor týždenníka Live!. Škorňa bol zároveň konateľom vydavateľstva Ela Publishing, ktoré vydávalo Live! a tínedžerský mesačník Shock!. Vydavateľstvo sa po finančných problémoch dostalo do konkurzu a oba vydávané tituly v júni tohto roku zanikli.
(lk)