Ženský web vydavateľstva Ringier Axel Springer (RAS) sa transformuje. Stránka dostala nový vzhľad, ale aj doménu – Lesk.sk nahrádza Casprezeny.sk.

Krok využívať pri online projektoch známe značky z printového trhu načrtol ešte v auguste v rozhovore pre Mediálne.sk šéf Azetu Milan Dubec.

Azet, ktorý je zo 70 percent v rukách RAS, zodpovedá za online projekty vydavateľstva. „Chceme samotné tradičné tituly, ktoré ľudia poznajú zo stánkov, dostať na web,“ konštatoval v lete M. Dubec.

Ringier vydáva svoj týždenník Nový Čas pre ženy, ktorý je druhým najpredávanejším titulom na trhu s touto periodicitou, za spoločenským Plus 7 dní. Značku teraz vydavateľstvo využije aj na webe.

Ringier sa vzdáva brandu Lesk.sk. Mení sa na Čas pre ženy

Čas pre ženy - Facebook cover photo

O zmene informovalo na Facebooku aj bannerom na samej stránke. Pri prvej návšteve sa navyše namiesto novej domovskej stránky zobrazuje veľké self-promo načrtávajúce zmenu.

Priamo na webe vydavateľstvo uvádza, že Lesk.sk viac prispôsobil čitateľkám – chce priniesť nové šteklivé témy, ženský „klebetníček“, módnu políciu či aktuálne horoskopy.

Popri redizajne zároveň RAS spúšťa súťaž s jednoduchým princípom – návštevníci majú e-mailom poslať svoj názor na nový web a hrať tak o knihy, kozmetický balíček a hlavnú cenu – beauty pobyt v AquaCity Poprad.

RAS má aj podobný web, zameraný na opačné pohlavie. Pri Adam.sk využíva názov mužskej prílohy z magazínu Eva. Samotný brand Eva ale napríklad v online vôbec nefunguje.

Casprezeny.sk vsak zastrešuje aj domény eva.sk či novycasprezeny.sk – obe presmúravajú na nový web, a konkrétne do samosatných rubrík jednotlivých printových titulov, kde sa zobrazuje titulná strana aktuálneho čísla aj obsah z tlačeného vydania. Web zahŕňa aj obsah magazínov Madam Eva a Nový Čas bývanie.

Ringier sa vzdáva brandu Lesk.sk. Mení sa na Čas pre ženy

Web Čas pre ženy - nástupca Lesk.sk Zdroj: casprezeny.sk



Casprezeny.sk je auditovaný pod uzlom Azetu, podobne ako predtým Lesk.sk. Ten v októbri evidoval návštevnosť 618 273 reálnych používateľov.

Tematické weby pre ženy majú aj ďalšie vydavateľstvá – Spoločnosť 7 Plus prevádzkuje stránku Glanc.sk, Pravda má Žena.pravda.sk, Sme Ženy.sme.sk. Samotný Azet má v rámci spravodajského webu Aktuality.sk podobne profilovanú sekciu Diva.aktuality.sk.

Ringier sa vzdáva brandu Lesk.sk. Mení sa na Čas pre ženy

Dizajn Lesk.sk používaný do novembra 2013