Spoločenský týždenník Život vydavateľstva Ringier Slovakia prešiel v januári 2009 obsahovým a grafickým refreshom. Vydavateľ o tom informoval v tlačovej správe.
Nepravidelný čitateľ výrazné zmeny nezaznamená: časopis dostal nový titulkový font a bezpätkové písmo, zmenilo sa tiež podfarbenie rubrík a rastrov. Podľa vydavateľstva to má ešte viac uľahčiť čitateľovu orientáciu.
"Sprehľadnil sa tiež televízny program a ešte väčší dôraz sa kladie na dynamiku vyberaných fotografií," informovala manažérka pre komunikáciu Ringieru Jana Prístavková.
Od aktuálneho šiesteho čísla Ringier upravil aj obsahovú štruktúru Života. Pribudlo viac zábavy a v servisnej časti sa rozšírilo spektrum typov a rád. Novinkou je aj ďalšia strana krížoviek a sudoku. Redakcia preto zo štruktúry časopisu vypustila čitateľské príbehy, zverejňovať ich chce po novom na webe Života.
"Cieľom zmien bolo prispôsobiť Život očakávaniam cieľovej skupiny, urobiť ho čitateľsky atraktívnejším a vizuálne príťažlivejším," dodala Prístavková.
Aktuálne je Život štvrtým najpredávanejším oficiálne auditovaným týždenníkom, v novembri 2008 sa z neho predalo 124 306 kusov. Konkurenčné Plus 7 dní Spoločnosti 7 Plus predalo v rovnakom mesiaci z tretej priečky 150 741 výtlačkov.
Ukážka pozmenenej grafickej úpravy časopisu Život