Vydavateľstvo tvrdí, že sa snažilo zatraktívniť vizuálnu stránku novín a dosiahnuť prehľadnejší, modernejší vzhľad.
Grafické úpravy sa týkajú celej štruktúry novín. Na titulnej strane sa zdôrazní pôvodný názov konkrétneho titulu (Nitrianske noviny, Trnavské noviny a pod.), logo „My“ je na ľavej strane, teda už nie hore uprostred ako dosiaľ. V avízach pri hlavičke, v titulku a vo fotografii k hlavnému článku sa nachádzajú kľúčové informácie.
Posilniť chcú lokálne témy
Na grafickom refreshi spolupracoval Petit Press s reklamnou agentúrou M Kreo, s ktorou vytvoril finálne šablóny. Zalamovanie týždenníkov prebieha naďalej v programe RedWeb.
Nový dizajn má podľa vydavateľstva podporiť aj zmeny v obsahu. Cieľom je posilniť lokálny a komunitný obsah, teda priniesť viac správ z okolitých obcí a miest.
„Bavme sa úplne na rovinu. Zatiaľ nedokážeme
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?