Spravodajský portál Nového Času Čas.sk spustil začiatkom júla veľkú kampaň nasadenú najmä v offline médiách. 

Textové vizuály pracujú s náznakom sexu otázkami „Viete, kto to robí najrýchlejšie?“, „Viete, kto je na Slovensku najsexi?“ a „Viete, kto má na Slovensku najväčšie?“.

V spodnej časti je v odpovediach hneď aj „odhalenie“ - otázky smerujú k rýchlym, veľkým a sexi senzáciám na serveri Čas.sk.

Prsia, coitus, sex appeal... v novej kampani Čas.sk nie je ani jedno z nich

Prsia, coitus, sex appeal... v novej kampani Čas.sk nie je ani jedno z nich

Prsia, coitus, sex appeal... v novej kampani Čas.sk nie je ani jedno z nich

Cieľom kampane je „zvýšenie návštevnosti portálu a zvýšenie znalosti značky. Sekundárny cieľ je poukázať na prepojenie s najčítanejším denníkom Nový Čas,“ uviedol pre Mediálne.sk marketingový riaditeľ spoločnosti Azet.sk Jindřich Staněk.

Čas.sk organizačne spadá pod Azet, v ktorom má vydavateľ Nového Času, spoločnosť Ringier Axel Springer, 70-percentný podiel. Príbuzenstvo s printovým denníkom prízvukuje reklama pod logom Čas.sk, kde je uvedené „Web Nového času“.

Kampaň so štartom od 1. júla bola nasadená na päť týždňov. Mediamix pozostáva z rádií, denníkov, týždenníkov, dvojtýždenníkov, mesačníkov, kinoreklamy, onlineu a využíva aj vonkajšie médiá - bigboardy, bilbordy, citilighty a outdoor obrazovky.

Komunikáciu vytvorila na základe víťazstva v tendri reklamná agentúra Effectivity.

Čas.sk bol v júni podľa auditu AIMmonitor siedmy najnavštevovanejší slovenský server s mesačným trafficom 1 462 333 reálnych používateľov. Medziročne išlo o 16-percentný nárast.

Hlavnou konkurenciou servera sú Topky.sk, ktoré prevádzkuje skupina Zoznam. Topky skončili v šiestom mesiaci o priečku vyššie s návštevnosťou 1 663 331 RU. Medziročne narástli o 5,5 percenta.

Oba weby majú spoločnú históriu – Ringierov Nový Čas kedysi spolupracoval so Zoznamom na portáli Bleskovky.sk. Partneri sa rozkmotrili v apríli 2008. Ringier predbežným opatrením dosiahol zákaz používania domény Bleskoviek zo strany Zoznamu. Ringier spustil v máji toho roka dnešný Čas.sk, Zoznam zas v auguste nový projekt Topky.sk. Viac o prieťahoch medzi Zoznamom a Ringierom.

Offline kampaň takéhoto rozsahu pre internetový projekt bola dosiaľ pre slovenské médiá skôr nezvyčajná, no nejde o prvotinu. Vlani v decembri nasadil na vonkajších nosičoch a v printe imidžovú komunikáciu server Sme.sk. Na zopár bilbordoch sa tento rok objavila tiež kampaň pre spravodajský server Aktuálne.sk zo skupiny Centrum Holdings.

Prsia, coitus, sex appeal... v novej kampani Čas.sk nie je ani jedno z nich

Prsia, coitus, sex appeal... v novej kampani Čas.sk nie je ani jedno z nich

Prsia, coitus, sex appeal... v novej kampani Čas.sk nie je ani jedno z nich