Spoločnosť Median zverejnila aktuálne výsledky prieskumu MML – TGI, ktorý hovorí o čítanosti printových titulov na Slovensku. Celkovo tituly patriace vydavateľstvu News and Media Holding (NMH), najväčšieho vydavateľstva na Slovensku, mesačne číta 3 126 000 ľudí. Najviac bodovali medzi týždenníkmi a mesačníkmi, kde produkty NMH obsadili všetky popredné miesta.
Prvenstvo už tradične obhájil týždenník Plus 7 dní s 276-tisíc čitateľmi na vydanie a 6,2-percentnou čítanosťou. S tisíc čitateľmi v prieskume MML-TGI nasleduje týždenník Báječná žena a obľúbený týždenník Život s 5-percentnou čítanosťou a 224- tisícovou čitateľskou základňou. V ekonomickom segmente svoju pozíciu posilnil týždenník Trend, ktorý navýšil počet svojich čitateľov o pätinu na 33-tisíc. „Napriek celkovému negatívnemu dopadu, naše kľúčové produkty zaznamenali minimálne poklesy, čo ukazuje na silu značiek a takisto silnú motiváciu zákazníkov konzumovať náš obsah.“ uviedol Michal Teplica, generálny riaditeľ NMH.
Spomedzi mesačníkov si najviac čitateľov, až 254-tisíc, stabilne drží časopis Záhradkár s 5,7-percentnou čítanosťou. Ako druhý najčítanejší mesačník vyhodnotili čitatelia Zdravie s 5,4-percentnou čítanosťou a 242-tisíc čitateľmi. Trojicu uzatvára Nový čas Krížovky s čítanosťou 4,6 percent. Medzi TOP 10 najčítanejších mesačných titulov sa dostali aj magazín EVA, EMMA, Lepšie bývanie, či Dobré jedlo.
Denník Plus jeden deň si oproti predošlým meraným obdobiam polepšil a počet svojich čitateľov zvýšil o 5-tisíc. Stal sa tak druhým najčítanejším denníkom v krajine s 276- tisíc čitateľmi a 6,2-percentnou čítanosťou. Prvenstvo obhájil denník Nový čas s čítanosťou 14,1 percenta.
Prieskum MML-TGI sa realizoval od 16.septembra 2019 do 29. marca 2020 a obsahuje dáta za 4. kvartál 2019 a 1. kvartál 2020.
Portfólio News and Media Holding tvorí najširšia škála printových a online titulov. Pod značkou NMH vychádzajú lifestylové, spoločenské, odborné, ekonomické a hobby tituly.