Lenna sa do predaja dostáva od 14. januára, pôjde o pravidelný titul s mesačnou periodicitou – ďalšie číslo je naplánované na 12. februára. Na stánkoch bude magazín stáť 1,99 eura, teda menej ako etablované tituly.
Konkurenciu medzi ženskými magazínmi vlani rozšírilo vydavateľstvo Mafra Slovakia, ktoré uviedlo svoj časopis pre ženy Evita. Predáva sa za 2,40 eura.
Vedúcu pozíciu v segmente si dlhodobo držia Eva (Ringier Axel Springer) a Emma (News and Media Holding), ktoré stoja 2,60 respektíve 2,50 eura. V minulom roku pribudla aj ďalšia novinka na trhu Magická žena, ktorej predaný náklad je však výrazne nižší.
Novinka Lenna bude vychádzať v náklade 30-tisíc výtlačkov, cieľovou skupinou sú ženy 30+. V súvislosti s launchom časopisu štartuje aj uvádzacia kampaň podporená reklamou v televízii, rozhlase, printe a ďalšími marketingovými cestami.
O novom titule na trhu informovala Bauer Media. Tá bude zastrešovať predaj inzercie v magazíne, ale podľa generálneho riaditeľa Jozefa Baja bude „zabezpečovať aj niektoré ďalšie činnosti“.
Šéfredaktorkou Lenny bude Miriam Andrisová. Podľa charakteristiky vydavateľstva má byť časopis pre čitateľky „príjemnou kamarátkou a sprievodkyňou, blízkou v každej chvíli“.
Obsahovo sa zameria na obsah typický pre podobne orientované tituly – bude rozoberať módu, kozmetické tipy, zahrnie publicistické témy, príbehy o vzťahoch aj aktuálne témy. Značný podiel obsahu budú tvoriť poradenské stránky venujúce sa zdraviu, rodičovským otázkam, dizajnu a kulináriu. Ďalšou časťou sú tipy na nákupy, koučing a rozhovory s odborníkmi.
Samotná Bauer Media predáva mesačníky ako Čas na lásku či Napísané životom, ale aj časopisy s hustejšou, týždennou periodicitou – Chvíľka pre teba, Rytmus života a Tele magazín pre ženy. Všetky cielia primárne na ženské publikum. Najsilnejším titulom vydavateľstva podľa predaného nákladu je programový týždenník Eurotelevízia.

Zdroj: Bauer Media