Predajnosť Nového času pre ženy a Báječnej ženy sa začína zbližovať

Najvýraznejšími medziročnými pohybmi v predajnosti týždenníkov je rast Báječnej ženy o vyše 14,5 tisíca predaných výtlačkov a pokles konkurenčného Nového Času pre ženy o vyše 32 tisíc kusov.



Nový Čas pre ženy vydavateľstva Ringier Slovakia pritom oproti máju rástol o vyše 6369 predaných kusov na 193 868. Druhá Báječná žena Spoločnosti 7 Plus sa na lídra postupne doťahuje so 166 944 exemplármi, od apríla poráža aj materské Plus 7 dní. To oproti máju kleslo o takmer tritisíc výtlačkov na hodnotu 154 315, medziročne si udržiava približne rovnakú predajnosť. V júni roku 2006 ešte Nový Čas pre ženy predával 258 680 kusov, Báječná žena 162 891.





Predajnosť v kontexte:

Pozrite si vývoj predajnosti konkrétnych titulov za posledné roky.



 

Týždenníky:

Báječná žena

Eurotelevízia

Katolícke noviny

Nový Čas Ľudia

Nový Čas pre ženy

Plus 7 dní

Šarm

TREND

Týždeň

Život


Ďalšie linky:

Viac týždenníkov, dvojtýždenníkov, mesačníkov.

 

 

Z hľadiska medziročných rozdielov je na tom podobne ako Plus 7 dní aj Ringierov Život, vzostup o 516 predaných kusov je zanedbateľný. Medzimesačne však klesol o takmer tritisíc výtlačkov na júnových 128 251. V júni 2006 sa zo Života predalo 144 770 výtlačkov.



• Prehľad júnovej čítanosti denníkov: Najväčší pohyb v predajnosti v júni: medziročný pokles Nového Času



Eurotelevízia vydavateľstva Bauer Media SK sa po decembrovom jednorazovom výkyve nad 130 tisíc, ktorý spôsobilo vianočné dvojčíslo, držala na štandardnej úrovni tesne nad hranicou 100 tisíc predaných výtlačkov. V máji ju však prelomila a v poklese o ďalších takmer dvetisíc predaných exemplárov pokračovala aj v júni, predalo sa z nej priemerne 97 571. Medziročne si pohoršila o vyše päťtisíc kusov. V júni 2006 dosiahla predajnosť úroveň vyše 130 tisíc. Magazínu ale vtedy nekonkurovali lacnejšie programové dvojtýždenníky.



Zo seriózne zameraných titulov si .týždeň medzimesačne opäť mierne pohoršil o 287 výtlačkov na najnižší výsledok od roku 2005 - 13 857. Medziročne predáva o 2183 kusov menej. V júni 2006 ešte dokázalo vydavateľstvo W Press predať 16 890 výtlačkov svojho jediného titulu.



Ekonomický týždenník TREND (patriaci pod vydavateľa Mediálne.sk – TREND Holding) si udržiava s 17 084 priemerne predanými výtlačkami svoj štandard z predošlých mesiacov. Medziročne si pohoršil o štatisticky bezvýznamných 41 kusov, pred dvomi rokmi predával menej o 678 výtlačkov.



Programový dvojtýždenník TV Max vydavateľstva Bauer Media SK sa po niekoľkomesačnom kontinuálnom vzostupe v apríli zastavil a už druhý mesiac klesá. Oproti máju si pohoršil o 4 345 kusov na 143 320. Konkurenčný TV Svet vydavateľstva Petit Press oproti máju klesol o 1 131 výtlačkov na 48 284.



Najpredávanejším mesačníkom je už štvrtý mesiac Záhradkár vydavateľstva Spoločnosť 7 Plus. V júni sa z neho predalo 107 247 exemplárov. S druhou priečkou sa tak musí naďalej uspokojiť Ringierov titul Nový Čas Krížovky, z ktorého sa predalo 97 136 kusov. Ďalšími najpredávanejšími mesačníkmi boli v júni Emma (86 297, Spoločnosť 7 Plus), Dobré jedlo (85 774, Spoločnosť 7 Plus), Zdravie (68 721, Spoločnosť 7 Plus), Eva (66 960, Ringier), Nový Čas Bývanie (66 910, Ringier), Nota Bene (39 290, o.z. Proti Prúdu) a Kamarát (37 477, Kampress).

 



Viac informácií, vývoje a prehľady údajov v sekcii Grafy a tabuľky > Priemerný predaný náklad tlače.



Zdroj údajov: ABC SR.