N. Závodská sa na post šéfredaktorky bulvárneho denníka vrátila tento rok vo februári, jej zástupcami sú Soňa Baniarová, Ľubomír Šulko, Jana Tuhá a od marca aj Ivana Mandáková, ktorá naďalej pôsobí ako šéfredaktorka týždenníka Šarm.

Z denníka od mája odchádza J. Tuhá, naopak, do vedenia redakcie prišla od apríla spomínaná Anna Čapková. Vedúcou oddelenia regiónov sa zároveň stala Miriam Kalinová.

Na servisné oddelenie Plus Jedného Dňa zas nastúpila od apríla ako redaktorka Monika Toporcerová, ktorá predtým pracovala v Petit Presse.

Spoločnosť 7 Plus doplnila aj miesta v marketingovom tíme. Vydavateľstvo angažovalo Danielu Záležákovú, ktorá bude mať na starosti marketingovú podporu titulu Plus 7 dní. Ten je dlhodobo najpredávanejším slovenským týždenníkom.

Pred nástupom do Plusky pôsobila D. Záležáková v Mafra Slovakia (bývalý Ecopress), kde v minulosti riadila marketing. Ten v súčasnosti u vydavateľa Hospodárskych novín zastrešuje Denis Schvarcz.

Novým senior brand managerom v Spoločnosti 7 Plus je Marian Ivan, ktorý bude zodpovedný za marketing online titulov.

Ako je dlhšie známe, od 1. apríla angažoval v riadiacom manažmente nových ľudí aj materský News and Media Holding, ktorý od vlaňajška vlastní Spoločnosť 7 Plus aj Trend Holding (spolu s Mediálne.sk). Funkciu Head of Production, teda riaditeľ výroby, zastáva Igor Marton, Head of Distribution (riaditeľ distribúcie) je Igor Račický. Obaja do firmy prešli z vydavateľstva Ringier Axel Springer.