Pri príležitosti okrúhlych narodenín chystá NMH pre čitateľov viacero prekvapení vrátane súťaže o ceny za vyše 40-tisíc eur a špeciálny redakčný obsah.

Denník bude oslavovať celý mesiac, počas ktorého obsahom pripomenie dôležité míľniky, ktoré sa udiali za 10 rokov existencie novín.

„Špeciálne XXL narodeninové vydanie denníka odštartuje aj redakčnú časť, v ktorej sa celý mesiac budeme tematicky vracať k vychytávkam za uplynulých 10 rokov. Nebudú chýbať exkluzívne reportáže, kauzy, odhalenia a iné témy, ktoré zarezonovali,“ povedala senior brand manažérka denníka Martina Gulogiová.

XXL formátom oslavoval svoje narodeniny v minulosti aj konkurenčný Nový Čas, ktorý sa vo zväšenej podobe objavil na stánkoch v piatok 2. decembra 2011 pri oslave 20. výročia.

Plus Jeden Deň sa rovnako ako denník vydavateľstva Ringier Axel Springer profiluje bulvárne. Prvý raz vyšiel 4. septembra 2006 pod vedením šéfredaktorky Nancy Závodskej – predával sa za 9,90 koruny. Na titulke bola herečka Zdena Studenková.

Noviny vychádzajú doteraz v berlínskom formáte, tlačia sa v bratislavskej tlačiarni Petit Pressu. Okrem N. Závodskej boli šéfredaktormi už len dve ďalšie ženy – Andrea Jovanovič a súčasná Ivana Mandáková, ktorá redakciu vedie od novembra 2015.

Plus Jeden Deň vyjde v sobotu netradične v XXL formáte

Zdroj: NMH

Predaný náklad Plus Jedného Dňa dosiahol v júni tohto roka 42 663 výtlačkov, bol tak trhovou dvojkou za Novým Časom (84 669 kusov). Medziročne Plus Jeden Deň v polrok klesol o 2,5 percenta, Nový Čas o 4,6 percenta.

Najviac sa obom denníkom darilo v predkrízovom období – Plus Jeden Deň bol najúspešnejší v roku 2008 (priemerný predaj 64 234), Nový Čas v roku 2006 (188 548).