Týždenník Plus 7 dní po dlhších prípravách a niekoľkých prieskumov medzi čitateľmi vychádza vo vynovenej podobe, NMH ju opisuje ako „učesanú“.

„Rozhodli sme sa, že najčítanejší týždenník by si zaslúžil reflektovať na potreby doby a ponúknuť čitateľom titul, ktorý bude reprezentovať spoločensky významnú tlačovinu,“ hovorí Martina Šebová, print supervisor NMH.

Ruka v ruke s touto zmenou išla aj zmena fontu, ktorá má aktuálne vyhovovať „prísnejším nárokom na charakter písma a jeho čitateľnosť“.

„V neposlednom rade využívame spestrujúce obsahové prvky ako sú medzititulky a citácie, viac svetla do strán a čitateľského komfortu. Na základe skúseností z minulosti je titulná strana ponechaná v aktuálnom rozložení s jemnou úpravou,“ uvádza NMH.

Charakterizujúce atribúty redizajnu sú zhutnenie obsahu, viac fotografií, spomínané nové písmo, výraznejšie titulky a texty k fotografiám.

V titule prebehli v polovici októbra aj personálne zmeny. Do funkcie šéfredaktorky bola oficiálne uvedená Katarína Šelestiaková, ktorá bola poverená vedením redakcie po odchode Anky Žitnej Lučaiovej.

Zástupkyňou šéfredaktorky pre politiku je momentálne Jana Šimíčková a Kristína Dugovičová šéfeditorkou online oddelenia a šoubiznisu.

Týždenník Plus 7 dní si dlhodobo drží post najsilnejšieho slovenského týždenníka podľa objemu predaného nákladu. Vychádza každý štvrtok na vyše 100 stranách.

Podľa posledných zverejnených čísel kancelárie ABC SR za august tohto roka predával titul v priemere 93 373 výtlačkov.

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding.