Týždenník sa bude celé leto venovať 25 „naj“ témam v tlačenej verzii. V úvode sa venoval téme „25 tituliek, ktoré hýbali Slovenskom“, ďalšou témou bolo „25 káuz, ktoré hýbali Slovenskom“.
Zdroj: Spoločnosť 7 Plus
Kampaň je nasadená v televízii a v rádiu, rovnako aj v outdoore prostredníctvom bilbordov, bigbordov a citylightov. Online kamomunikácia na webe www.pluska.sk zahŕňa okrem štandardnej bannerovej kampane aj anketu, v ktorej majú čitatelia možnosť hlasovať a vyjadriť svoj názor k danej „25-tke“.
Týždenník naplánoval kampaň na júl a august. „Oslava 25. narodenín Plus 7 dní bude mať svoje jesenné pokračovanie,“ vysvetľuje senior brand managerka z Spoločnosť 7 Plus Daniela Záležáková.
Zdroj: Spoločnosť 7 Plus