„Ďakujem Nancy Závodskej za prácu, aj vďaka ktorej sa Plus 7 dní dlhodobo udržuje na pozícii bezkonkurenčne najčítanejšieho týždenníka na Slovensku. Od Ivana Čeredejeva očakávam udržanie dlhodobej stratégie produkcie kvalitného obsahu a obohatenie titulu o nové kontentové formáty,“ uviedol k výmene Peter Mertus, generál riaditeľ NMH.
N. Závodská viedla Plus 7 dní od novembra 2015, keď vo funkcii nahradila Miloša Luknára, ktorý stál na čele týždenníka 25 rokov.
V minulosti bola N. Závodská Luknárovou zástupkyňou, v roku 2006 sa v rámci bývalého vydavateľstva Spoločnosť 7 Plus presunula do denníka Plus Jeden Deň, ktorý začal vychádzať v roku 2006.
Jeho šéfredaktorkou bola do februára 2014 a potom opätovne od februára nasledujúceho roka, až kým sa nevrátila do týždenníka. Tieto zmeny sa už diali v rámci vydavateľstva NMH, ktoré vzniklo spojením Spoločnosti 7 Plus, Centrum Holdings a Trend Holding, ktoré kúpila koncom roku 2014 skupina Penta.
Šesťdesiatpäťročný I. Čeredejev prichádza do Plus 7 dní ako novinár so skúsenosťami z viacerých pôsobísk. V 90. rokoch riadil medzinárodnú redakciu spravodajskej agentúry TASR, neskôr z nej spolu s Pavlom Múdrym odišli a ako šéfredaktor bol pri zakladaní súkromnej agentúry SITA.
Po voľbách v roku 1998 sa stal generálnym riaditeľom TASR vo vláde Mikuláša Dzurindu. Vláda odvolala I. Čeredejeva z riadiaceho postu v TASR v roku 2002 pre jeho vulgárne výroky a pre nákup drahého služobného auta BMW za 1,4 milióna korún, keď o 600-tisíc prekročil limit a navyše agentúra žiadala vládu o vyššie dotácie, písal denník Sme.
Po odchode z TASR riadil vydavateľstvo Výhra, ktorému patril denník Národná obroda. Post mu ponúkol Pavol Rusko, ktorý mal vtedy dosah nielen na denník, ale aj na televíziu Markíza či rádio Koliba.
V roku 2006 sa I. Čeredejev vrátil do TASR, kde sa opätovne stal vedúcim oddelenia medzinárodnej redakcie. Neskôr pôsobil aj ako hovorca futbalového zväzu.
Týždenník Plus 7 dní si na slovenskom trhu udržiava dlhodobo pozíciu najpredávanejšieho týždenníka, ktorého predaný náklad prekračoval stabilne 100-tisíc výtlačkov. Pod túto hranicu prvý raz klesol v septembri tohto roka (97 336 predaných kusov). Z inzertného hľadiska ide o najsilnejší printový titul NMH.
Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding