Po škorici cítiť všetky strany piatkového vydania Nového Času. „Škoricové noviny“ avizuje redakcia aj na titulnej strane, kde čitateľom dáva pokyn, aby na konkrétnom mieste pošúchali prvú stranu a ucítili ešte intenzívnejšiu vôňu.
Nový Čas tvrdí, že navoňané noviny sú vianočným darčekom pre čitateľov. „Vianočnú atmosféru je dnes z novín doslova cítiť,“ poznamenala senior brand manažérka Nového Ćasu Tatiana Ďuricová.
S formálnou stránkou denníka už Ringier Axel Springer experimentoval viackrát. Veľkú marketingovú aktivitu pripravil v decembri 2011, keď noviny vychádzajúce na tabloidnom formáte pripravil v „XXL formáte“.
Noviny vyšli vo formáte A1 pri príležitosti 20. narodenín Nového Času. Vydavateľstvo hovorilo, že vydáva najväčšie noviny na svete.
Tento rok vo februári zas Nový Čas vyšiel v nápadne ružovej farbe. Zafarbené strany sa 14. februára viazali k sviatku svätého Valentína. Číslo bolo zároveň doplnené o tematické materiály či prílohu Valentínska Kámasútra s milostnými polohami.