Ďalším redizajnovaným titulom vydavateľstva Petit Press je od októbra 2007 špecializovaný týždenník pre agrosektor, chovateľov a záhradkárov Roľnícke noviny.
"Pri zmene vizuálu sme sa snažili o to, aby noviny dostali nový, príťažlivejší a modernejší vzhľad. Aby ste v nich už na prvý pohľad našli všetko to, čo ste si doteraz obľúbili, a zároveň aby zmizli zbytočné detaily, ktoré vás pri čítaní týždenníka skôr zamestnávali ako obohacovali," napísal v úvodníku prvého októbrového vydania Roľníckych novín ich šéfredaktor Bohumil Urbánik.
Titulná strana Roľníckych novín v novom dizajne
Nový dizajn týždenníka je podobný tomu, ktorý od januára 2007 používa domovský referenčný denník Sme. Navrhla ho švédska firma A4. Do švédskeho kabáta Petit Press od septembra 2007 prezliekol aj svoju sieť východoslovenských regionálnych denníkov Korzár a s postupným redizajnom začal v sieti regionálnych týždenníkov My. V týchto prípadoch dostali tituly grafickú úpravu podľa návrhu švédskej firmy Nordström&Frank.
Roľnícke noviny existujú od roku 1930. Ich predaný náklad sa dlhodobo pohybuje okolo šesťtisíc výtlačkov, z čoho je približne 70 percent predplatiteľov. V súčasnosti týždenník vychádza každý piatok v rozsahu 20 strán za cenu 14 korún vrátane supplementu TV Oko.