V novej funkcii bude medzi Pastierovičove kompetencie patriť zodpovednosť za obsahovú stratégiu a výkon obsahových titulov Ringieru s výnimkou spravodajských. Ako doplnil PR manažérka Jana Vrbová, post vedúceho digitálnej transformácie vo vydavateľstve zaniká, časť náplne práce prechádza do novej pozície.
Redakcie Nového Času a Aktuality.sk spadajú priamo pod generálneho riaditeľa vydavateľstva Milana Dubca. Za portál Noizz.sk zodpovedá šéf pre digitálne produkty Milan Konečný.
„Martinovi Pastierovičovi prajem veľa úspechov na novej pozícii a verím, že jeho dlhoročné novinárske skúsenosti ako aj znalosť procesov a vzťahy, ktoré získal za viac 15 rokov pôsobenia v našej spoločnosti, prispejú k rozvoju titulov a ich ešte lepšej adaptácii na zmeny mediálneho trhu,“ uviedol k pohybu M. Dubec.
M. Pastierovič pracuje v Ringieri od roku 2000, od roku 2005 viedol redakciu medzičasom zrušeného týždenníka Nový Čas Ľudia. Od roku 2008 zastával pozíciu šéfredaktora obsahových online produktov a následne aj pozíciu zástupcu šéfredaktora newsroomu Nového Času. V roku 2013 bol vymenovaný na post vedúceho digitálnej transformácie. Po odchode predošlej hovorkyne zodpovedá aj za externú komunikáciu spoločnosti.
Ringier má v portfóliu z printov Nový Čas, Nový Čas Nedeľa, Nový Čas pre ženy, Eva, Madam Eva, Geo, Auto Bild, Život, Nový Čas Bývanie a Nový Čas Krížovky. Z webových magazínov zastrešuje stránky Autobild.sk, Adam.sk, Časpreženy.sk, Eva.sk, Diva.sk, Najmama.sk, Živé.sk a ďalšie.