Februárový Exclusive vyšiel na titulke s herečkou Vicou Kerekes na 108 plnofarebných stranách. Facelift layoutu má zvýrazniť prémiovejší vzhľad printového titulu.
„Redizajn magazínu je viac-menej mojím dielom, ktorý sme technicky spolu dotiahli k finálnej podobe s naším grafikom Ivanom Matušekom. Hlavným motívom bolo dosiahnuť čistú a nekonfliktnú grafickú úpravu, ktorá korešponduje jednak s jednotlivými témami, ako aj so samotným názvom magazínu: Exclusive. To znamená, že exkluzívnosť grafickej úpravy bola stále dominantná,“ uviedol pre Mediálne.sk František Olah, riaditeľ spoločnosti Exclusive Plus Media, ktorá časopis vydáva.
Primárnou cieľovkou Exclusivu sú muži nad 30 rokov, ich chce magazín osloviť posilneným obsahom so zameraním na autá, architektúru, dizajn, šport, cestovanie, módu a iné pánske záľuby. Časopis spolupracuje aktuálne so štyrmi redaktormi.
Vydavateľstvo uvádza pri magazíne náklad 5 500 kusov, predaj nie je auditovaný v ABC SR. Podľa F. Oláha o vstupe do auditu ani neuvažujú.
Exclusive sa predáva od začiatku roku 2012 za nezmenenú cenu 2,90 eura. Spoločnosť Exclusive Plus Media je oficiálne jeho vydavateľom od februára 2014.
Časopis pôvodne mala v portfóliu spoločnosť F-Media Publishing, v ktorej okrem F. Olaha figuruje aj Alexandr Salmanov, podnikateľ medzičasom odsúdený spolu s otcom Sergejom v kauze podplácania bývalej riaditeľky Daňového úradu v Šamoríne.
F. Olah v minulosti pôsobil vo vydavateľstve Mediavision, ktoré malo v portfóliu lokalizovanú verziu medzinárodného časopisu z rovnakého segmentu Playboy.
Samostatný projekt Exclusive vytvoril F. Olah spolu s Ivom Ladižinským. Okrem Playboya, ktorý momentálne vychádza v licencii v spoločnosti P. K. Corporation, sú konkurenciou na printovom trhu Break (patrí rovnako ako Mediálne.sk do vydavateľstva News and Media Holding), ktorý vlani takisto prešiel redizajnom, Goldman (Mediage) či ForMen (Versa Media).