Základom silnej spoločnosti je poznať svoju značku – jej pozitívne stránky, pozíciu na trhu a dlhodobú víziu. Program hodnotenia značiek Superbrands oceňuje práve takéto spoločnosti v 90 krajinách sveta na základe výkonnostných ukazovateľov, spotrebiteľského prieskumu a poroty zloženej z odborníkov na biznis, marketing a branding.
,,Je nám cťou, že odborná porota ocenila úsilie redakcie Záhradkára prinášať čitateľom tie najdôležitejšie informácie a novinky z nádhernej záľuby - záhradkárčenia. Ceníme si vernosť čitateľov, nenahraditeľné príspevky odborníkov z praxe a podporu celého vydavateľstva. Osobne ďakujem za zanietenosť a profesionálnu prácu svojich kolegýň," povedala Marcela Šišoláková, vedúca redakčného tímu
Ocenenie je prejavom dôvery spotrebiteľov a odbornej poroty Brand Council. ,,Úspešné značky majú okrem skvelého produktu a dlhodobej vízie aj unikátny príbeh. Píšu ho história, inovácie, kompetentné rozhodnutia a je výsledkom odhodlania ľudí, ktorí značku budovali. Jedným z hlavných cieľov Superbrands Slovakia je preto ukázať odbornej aj širokej verejnosti ako príbehy úspešných značiek vznikali, keďže lídri na trhu sa nerodia zo dňa na deň, ale dlhoročnou prácou celého tímu," vysvetlil András Wiszkidenszky, riaditeľ programu.
Ako ďalej uviedol, Superbrands Slovakia pomáha značkám posilniť svoju pozíciu a prestíž. ,,Usilujeme sa o to, aby ocenené značky vyťažili maximum z výhod, ktoré program prináša a aby sa ocenenie stalo súčasťou podnikovej a marketingovej komunikácie. Je to účinný spôsob ako zvýšiť dôveryhodnosť značky a pozitívne ovplyvniť spotrebiteľské správanie zákazníkov," dodal A. Wiszkidenszky.