Novým šéfom agentúry PRime time sa stal Martin Mazag

Novým riaditeľom PR agentúry PRime time sa stal doterajší šéfredaktor odborného mesačníka o reklame, marketingu a médiách Stratégie Martin Mazag. Vo funkcii managing directora nahradil Petra Volného.

Mazag pôsobil v Stratégiách posledných pätnásť rokov, začínal ako redaktor, neskôr dlhé roky zastával funkciu šéfredaktora a člena manažmentu. Z mesačníka odišiel presne rok po zmene jeho vydavateľa, v júli 2010 kúpil odborné vydavateľstvo Sanoma Magazines Slovakia vydavateľ Hospodárskych novín Ecopress.

Novým šéfom agentúry PRime time sa stal Martin Mazag

Novým šéfredaktorom mesačníka Stratégie sa po Mazagovom odchode stal Daniel Köppl z materského českého vydavateľstva Economia, ktorý súčasne vedie tamojší magazín Marketing & Media a pôsobí tiež ako publisher českých B2B titulov.

PRime time je poradenská agentúra v oblasti public relations. Vznikla v roku 1998. Od 2001 je členom Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR). Na základe afilačnej zmluvy je členom sietí PR agentúr Weber Shandwick. Niekoľko rokov patrí k Top 5 agentúram v rebríčku hodnotenia APRSR podľa prijatých honorárov.

Celkové tržby agentúry za rok 2009 boli vo výške 936-tisíc eur, a v rámci honorárov za PR služby zinkasovala 549-tisíc eur. Podiel honorárov na obrate bol vo výške 58,7 %. Údaje za rok 2010 PRime time nezverejnil.

Agentúra v súčasnosti zamestnáva 10 pracovníkov. Konzultačné služby agentúry využívajú spoločnosti Goodyear Dunlop Tires Slovakia, Epson, Hartmann, Humanic, Krups, Nadácia otvorenej spoločnosti, Nestlé, Sony Ericsson, Tipos, a ďalší.