Novým riaditeľom PR agentúry PRime time sa stal doterajší šéfredaktor odborného mesačníka o reklame, marketingu a médiách Stratégie Martin Mazag. Vo funkcii managing directora nahradil Petra Volného.
Mazag pôsobil v Stratégiách posledných pätnásť rokov, začínal ako redaktor, neskôr dlhé roky zastával funkciu šéfredaktora a člena manažmentu. Z mesačníka odišiel presne rok po zmene jeho vydavateľa, v júli 2010 kúpil odborné vydavateľstvo Sanoma Magazines Slovakia vydavateľ Hospodárskych novín Ecopress.
Novým šéfredaktorom mesačníka Stratégie sa po Mazagovom odchode stal Daniel Köppl z materského českého vydavateľstva Economia, ktorý súčasne vedie tamojší magazín Marketing & Media a pôsobí tiež ako publisher českých B2B titulov.
PRime time je poradenská agentúra v oblasti public relations. Vznikla v roku 1998. Od 2001 je členom Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR). Na základe afilačnej zmluvy je členom sietí PR agentúr Weber Shandwick. Niekoľko rokov patrí k Top 5 agentúram v rebríčku hodnotenia APRSR podľa prijatých honorárov.
Celkové tržby agentúry za rok 2009 boli vo výške 936-tisíc eur, a v rámci honorárov za PR služby zinkasovala 549-tisíc eur. Podiel honorárov na obrate bol vo výške 58,7 %. Údaje za rok 2010 PRime time nezverejnil.
Agentúra v súčasnosti zamestnáva 10 pracovníkov. Konzultačné služby agentúry využívajú spoločnosti Goodyear Dunlop Tires Slovakia, Epson, Hartmann, Humanic, Krups, Nadácia otvorenej spoločnosti, Nestlé, Sony Ericsson, Tipos, a ďalší.