Spoločnosť Orange dnes zabalila Nový Čas do štvorstranovej reklamy ponášajúcej sa vizuálom na Nový Čas. Na "falošnej" reklamnej titulke s logom svietil oranžový nápis "Udalosť roka! Exkluzívne! Konečne prichádza to, na čo sme dlho čakali. Odhalenie vás čaká vo vnútri." Šéfredaktor Nového Času Ján Bednarič nechce hovoriť o prípadnom sprofanovaní informácií podávaných na titulke. "Počkáme si na prieskumy, z nich uvidíme, ako reklamný formát čitatelia prijali," povedal pre Mediálne.sk.

Nový Čas vyšiel s „falošnou“ titulkou, v skutočnosti išlo o reklamu na Orange

"Na tento typ inzercie sme pristúpili aj preto, že je to z pohľadu inzerenta skutočne veľký a zásadný projekt," dodal. "Podmienkou bolo, aby titulka nezavádzala obsahom a nebudila dojem bežného vydania Nového Času. Logo sme na inzertnom prebale ponechali preto, aby čitatelia nemali pochybnosti o tom, čo si kupujú."

Vo vnútornej strane prebalu boli vo vizuáli ponášajúcom sa na Nový Čas články o nových službách triple-play Orange Homebox. Šírenie prostredníctvom optických vlákien predstavil text Dočkali sme sa! Internet a televízia rýchlosťou svetla! a Obrovská sila vo vlákne hrúbky vlasu.

Vnútorná strana obálky

Nový Čas vyšiel s „falošnou“ titulkou, v skutočnosti išlo o reklamu na Orange

Nový Čas vyšiel s „falošnou“ titulkou, v skutočnosti išlo o reklamu na Orange

Zadná strana

Nový Čas vyšiel s „falošnou“ titulkou, v skutočnosti išlo o reklamu na Orange

Vysokorýchlostný internet predstavil Orange v článku Kde doterajšie možnosti slovenského internetu končia, prichádza Fibernet. Službu video-on-demand predstavil operátor v texte Blíži sa koniec videopožičovní? Na zadnej strane prebalu, teda zadnej strane Nového Času, bol klasický inzerát na službu Orange Doma. Nové triple-play služby operátor predstavil v pondelok.

Podľa šéfredaktora najčítanejšieho denníka pribudol dnes odpremiérovaný typ reklamy ako klasická položka do cenníka Nového Času. "Táto cenníková položka bude asi jedna z najdrahších na Slovensku, preto očakávame len limitovaný záujem klientov." Ringier chce limitovať aj časové intervaly zverejňovania takejto formy inzercia.

Scany: Copyright Ringier Slovakia