Najčítanejší denník vyšiel v pondelok v reklamnom prebale – zadávateľ O2 tak v tomto prípade komunikoval na štyroch stranách vrátane titulky novín. Tá skutočná sa nachádzala pod inzertným prebalom.
Na alternatívnej titulke sa píše „Podnikatelia, pozor! eKasa vás nezruinuje“. Na registračnej pokladnici je pritom vyobrazené malé logo O2. Okrem „hlavnej témy“ má Nový Čas avízo na ďalšie štyri „články“.
Grafika pripomína farebnosťou a štylistikou tradičné zalomenie titulky denníka, obsahuje aj logo v štandardnej veľkosti so zvyškom hlavičky, teda informáciou o dátume vydania či cene.
Zdroj: Mediálne.sk
Vnútri špeciálnej obálky sú krátke PR články o produktoch O2 v súvislosti s eKasou, zalomenie je opäť podobné ako vo zvyšku novín, pripomína natívny inzertný formát. Kombinovaný je s reklamným vizuálom operátora na predposlednej strane, ktorý už používa typické farby a grafiku O2.
Ponuka O2 dostala priestor na obálke Nového Času Zdroj: Mediálne.sk
Reklamná obálka je zakončená na poslednej strane celostranovou inzerciou operátora, ktorá má klasickú podobu bežných printových inzertných vizuálov.
Kampaň O2 k eKase má širší mediamix, súčasťou sú napríklad aj sponzoringové odkazy v televízií. Operátor vstúpil do segmentu elektronických registračných pokladníc tento rok, podnikateľom ponúka svoje integrované riešenie zahŕňajúce zariadenia, ako aj pripojenie na internet.
Na klasickej obálke mal Nový Čas inzerciu reťazca Lidl Zdroj: Mediálne.sk
Od apríla je zavedenie elektronickej registračnej pokladnice eKasa povinné pre nových používateľov registračných pokladníc a od júla sa bude povinnosť vzťahovať na všetkých.
Nový Čas v minulosti tento reklamný formát už predal viackrát, denník týmto spôsobom prebalila reklama spoločnosti Ikea či predtým Orangeu. Ikea mala rovnakú reklamu napríklad aj v Sme, priestor v minulosti napríklad značke Jägermeister predal aj denník Šport.
V štandardnom cenníku inzercie v Novom Čase sa formát nenachádza, pre klienta sa pripravuje na mieru. Aj vzhľadom na prekrytie titulnej strany, ktorá bežne láka čítateľov na kúpu denníka a môže ovplyvniť predaj konkrétneho vydania, býva zvyčajne cena takejto spolupráce nadštandardná.