Týždenník Nový Čas pre ženy vydavateľstva Ringier Axel Springer oslavuje 10. výročie od svojho vzniku. Redakcia pri tejto príležitosti pripravuje špeciálne číslo, ktoré vyjde v utorok.
Časopis bude mať rozšírený obsah – vyjde na 100 stranách. Prejaví sa to aj na cene, narodeninové číslo bude stáť 0,69 eura. Bežne stojí týždenník 49 centov.
Špeciál sa bude na stánkoch predávať dva týždne. Redakcia avizuje súťaže zahrnuté vo vydaní o ceny v hodnote 10-tisíc eur.
„Čitateľky si v čísle nájdu svoje najobľúbenejšie témy a rubriky v slávnostnom šate: od najkrajších účesov všetkých čias cez výber najlepších skutočných príbehov, ktoré redakcia zverejnila za posledných 10 rokov, overené recepty na super narodeninové torty, mimoriadny horoskop šťastia, rady, ako sa dožiť v zdraví 100 rokov, módu na rôzne slávnostné príležitosti či 10 mimoriadnych krížoviek o hodnotné ceny,“ uviedlo vydavateľstvo.
Nový Čas pre ženy vstúpil na trh v októbri 2003 ako týždenník určený pre ženské čitateľky. Vydavateľstvo v názve využilo brand „Nový Čas“ zo svojho najsilenejšieho titulu – celoplošného denníka.
Periodikum sa ujalo aj vďaka stratégii nízkej predajnej ceny a po čase sa stalo najúspešnejším titulom v segmente týždenníkov. Na jeho úspech reagovalo konkurenčné vydavateľstvo Spoločnosť 7 Plus, ktoré v septembri 2004 uviedlo do distribúcie podobne profilovaný týždenník Báječná žena.
V súčasnosti je Nový Čas pre ženy podľa oficiálneho auditu nákladov tlače ABC SR druhým najpredávanejším titulom s týždennou periodicitou. V marci sa z neho priemerne predávalo 123 970 výtlačkov, čo v medziročnom porovnaní predstavovalo minimálny rast o 464 kusov.
Na čele rebríčka týždenníkov bol časopis naposledy v marci 2011, keď na druhé miesto odsunul aktuálneho lídra trhu Plus 7 dní. Najlepšie sa Novému Času pre ženy darilo v roku 2006, keď priemerný mesačný predaj dosiahol 246 962 výtlačkov.
Vydavateľstvo titul marketingovo podporuje samostatne predajnými špeciálmi vychádzajúcimi štyrikrát do roka, zameranými na recepty. Okrem nich má Nový Čas pre ženy aj vlastnú edíciu brožovaných kníh s receptami, ktoré predáva niekoľkokrát do roka spolu s týždenníkom.
Zdroj: Ringier Axel Springer